به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۷۲۷۶۹

پارلر به اپ استور بازگشت

پارلر به اپ استور بازگشت
گروه فناوری: اپل اجازه داد اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر در اپ استور حضور یابد. قبلا پارلر اعلام کرده بود تغییراتی در قوانین بازبینی محتوا ایجاد می کند. اپ پارلر که میان طرفداران دونالد ترامپ محبوبیت داشت، روز گذشته به اپ استور اپل بازگشت. اپل پس از خشونت‌ها  حامیان رئیس جمهور پیشین آمریکا به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی این اپ را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرده بود.
 
همچنین جورج فارمر مدیر ارشد عملیاتی این پلتفرم از ماه مارس تاکنون، به عنوان مدیر ارشد اجرایی آن انتخاب شده است.ماه گذشته این شبکه اجتماعی اعلام کرد تغییراتی در قوانین مربوط به اپ و بازبینی محتوا جرا می‌کند. پس از آن نیز اپل اعلام کرد حاضر به پذیرش مجدد آن در اپ استور خواهد بود.

در بیانیه ایمیلی پارلر آمده است: کل تیم پارلر سخت مشغول فعالیت هستند تا بدون به خطر انداختن مأموریت اصلی مان، نگرانی‌های اپل را برطرف کنند.از سوی دیگر نشریه واشنگتن پست در گزارشی اشاره کرد پارلر همچنان به اپل فشار می‌آورد تا به کاربران اجازه دهد محتوای نفرت پراکنانه و برچسب خورده را به کاربران نشان دهد. البته اپل هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.این درحالی است که پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره، چند شرکت فناوری از جمله گوگل و آمازون نیز روابط خود با پارلر را قطع کردند.
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها