به روز شده در ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۹۷

مبلمان اداری داژو

گروه کسب و کار: مبلمان اداری یکی از ارکان مهم در چیدمان یک دفتر و یا اتاق کار است.
با تهیه مبلمان اداری مناسب می توانید هارمونی خاصی در دکوراسیون خود به وجود بیاورید.
انتخاب محصولات اداری باید مناسب با دکوراسون شما باشد ، و بین آنها باید هماهنگی وجود داشته باشد.
مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری مدرن
 


مبلمان اداری لوکس | میز مدیریتی لاکچری
محصولات اداری دارای سبک های مختلف هستند که هر کدام از آنها دارای تاریخچه خاص خود می باشند.
همه این سبک ها بر گرفته از سبک های دکوراسیون است ، که در ساخت محصولات اداری نیز نفوذ کرده است.
شرکت و یا دفتر کار دارای بخش های مختلفی است ، که اتاق کار یکی از مهم ترین بخش های آن می باشد.
مهم ترین جلسات ، معاملات و فرار های ملاقات در این مکان انجام می گیرد و این اتاق محل تصمیم گری های مهم است.
از آنجایی که محیط میتواند بر روی روحیه و تصمیمات افراد تاثیر بگذارد ، اتاق مدیریت به دلیل شرایط مهمی که دارد باید تاثیر گذار باشد.
این اتاق باید حس اطمینان ، آرامش ، انرژی مثبت را به مدیر و به افراد دیگر منتقل کند ، تا تمامی کار ها به درستی پیش برود.

انواع سبک های مبلمان اداری :
هر سبک از مبلمان اداری دارای ویژگی های خاص خود است ، که این ویژگی ها هر سبک را از دیگری متمایز می سازد.
شما باید با توجه به نکاتی مانند :
•    بودجه
•    علاقه
•    متراژ
•    نوع زمینه فعالیت شرکت
•    نوع کاربری
•    و....
سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید ، و دفتر کار خود را بر آن اساس چیدمان کنید.
سبک مبلمان اداری کلاسیک :
این سبک که دارای سابقه طولانی مدت در حوزه دکوراسیون اداری و خانگی است ، دارای آپشن های جذابی است.
مبلمان و میز های اداری در این سبک دارای طرح و کنده کاری های خاص هستند.
معرق کاری و منبت کاری بر روی چوب های محصولات بسیار رواج دارد ، و جلوه آنها را چند برابر می کند.
رنگ های گرم بیشترین کاربر را دارند که قهوه ای و زرشکی پر طرفدار ترین آنهاست.
دارای مدل های مختلفی است که از سبک کشور های مختلف سرچشمه گرفته است.
مدل هایی مانند ( انگلیسی ، فرانسوی ، آمریکایی، مصری و ایتالیایی ) با توجه به مدلی که دارند دارای پانل و پایه های بلند و کوتاه است.
چوب های راش ، گردو ، آبنوس ، چنار ، از نمونه چوب هایی هستند که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند.


میز مدیریتی کلاسیک | مبملنا اداری لوکس

سبک مبلمان اداری مدرن :
سبکی نو ظهور در زمینه دکوراسیون است که از قرن 19 میلادی رواج پیدا کرده.
رفته رفته در دکوراسیون اداری و مبلمان اداری نیز سبک مدرن وارد شد ، و طرفداران زیادی به ویژه جوانان را به خود جذب کرد.
ساده بودن و دوری از تجملات یکی از ویژگی های بارز این سبک است.
رعایت اصول ارگونومی و ساخت محصولاتی سازگار با محیط زیست مختص به سبک مدن است.
دارای زیر شاخه های ( هیتک ، مینیمال ، ماوریک ، متاخر ، انتقالی ) می باشد ، که همه آنها از سک مدرن سرچشمه گرفته است.


میز مدیریتی مدرن | مبلمان اداری مدرن

نور پردازی در سبک های دکوراسیون :
نور پردازی یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون است ، به طوری که که اگر درست و دقیق انجام نشود ، مشکل ایجاد می شود.
هر سبک از دکوراسیون دارای نور پردازی مخصوص خود است ، و به روش های مختلف انجام می گیرد.
در ادامه مطلب چند نمونه نور پردازی در سبک های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

نور پردازی در سبک مدرن :
در این سبک نور به صورت عمومی در کل فضا پخش می شود ، و از نور های مهتابی و سرد بیشتر در ان استفاده می شود.
استفاده از لامپ ها و چراغ هایی با طرح های مختلف در این روش بسیار رواج دارد.

نور پردازی در سبک روستیک :
در این سبک بیشتر تاریکی بر فضا حاکم است ، و از نور های گرم در آن استفاده می شود.
بیشتر از لوستر ها و آبازور های دست ساز و چوبی استفاده می شود.
استفاده شمع نیز در این سبک رواج دارد ، که حس و حال خاصی در فضا ایجاد می کند.

نور پردازی در سبک کلاسیک :
بیشتر نور به صورت متمرکز در فضا پخش می شود ، یعنی برای هر وسیله به صورت جداکانه و اختصاصی نور پخش می شود.
از لامپ ها و هالوژن هایی با نور های گرم یا به اصلاح آفتابی در آن استفاده می شود.
نور به دو روش مستقیم و غیر مستقیم پخش می شود ، که مستقیم برای نشان دادن وسیله ها و جلوه بیشتر اشیاء و غیر مستقیم برای ایجاد حس و انرژی به فضاست.

انواع میز اداری :

 میز مدیریتی مدرن | مبلمان ادرای خاص

میز اداری یکی از محصولات اداری است ، که دارای د کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شوند.
از متریال های مختلف در ساخت آنها بر اساس سبکی که دارند استفاده می شود.
چوب ، ام دی اق و نئوپان ، سنگ ، فلز ، شیشه ، از نمونه های آنها هستند.
  • میز کنفرانسدر اناق های کنفرانس در شرکت ها از این میز استفاده می شود.
اندازه و چیدمان این نوع میز باید مطابق با تعداد صندلی ها و تعدا افرادی باشد که قرار است در آنجا حضور داشته باشند.
چیدمان این اتاق بسیار مهم است چون در این مکان جلسات عمومی شرکت با شرکت های دیگر و یا با کارمندان انجام میگرید.
  • میز مدیریتاتاق مدیریت به دلیل اینکه یکی از مهم ترین بخش های یک شرکت و یا دفتر کار است ، باید دکوراسیونی خاص داشته باشد.
در این اتاق انواع معاملات ، جلسات و قرار های ملاقات مهم انجام می شود ، و مهم ترین تصمیمات در این مکان گرفته می شود.
به همین دلیل اتاف مدبر باید دارای دکوراسیونی خاص و تاثیر گذار باشد ، که بر روی افراد و تصمیمات آنها تاثیر بگذارد.
میز مدیریت باید نشان دهنده جایگاه مدیر و با طراحی خاص باشد.