مبلمان اداری سی رن
28 ارديبهشت 1400 ساعت 13:36
گروه کسب و کار: مبلمان اداری یکی از ارکان اصلی در دکوراسیون اداری به شمار میآید.
به انواع صندلی اداری، انواع میز اداری، کتابخانهها، کمدها و غیره مبلمان اداری میگویند.
مبلمان اداری در طرحها و سبکهای متنوعی ساخته میشوند
وجود مبلمان اداری موجب نظم بخشیدن به محیط کاری و فراهم کردن شرایطی فوق العاده برای نشستن کارمندان و یا کارکنان میشود.
مبلمان اداری | میز مدیریتی سلطنتی | میز اداری مدرن
همان طور که گفتیم مبلمان اداری دارای سبکهایی است که شما میتوانید با توجه به سلیقه ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید.
• سبک کلاسیک
• سبک مدرن
• سبک سلطنتی
• سبک روستیک
• سبک باروک
• سبک رترو
• سبکهایتک
• سبک کلاسیک تفسیری
• سبک مینیمالیستی
• سبک معاصر
• سبک ماوریک
سبک کلاسیک :
یکی از قدیمی ترین سبکها در صنعت مبلمان اداری، سبک کلاسیک هست.
متریالی که بیشتر برای این سبک استفاده میشود، چوب هست.
البته برای زیبایی بیشتر و براق نشان دادن مبلمان اداری از رنگهای پلی اورتان و پلی استر استفاده میکنند.
مبلمان اداری کلاسیک دارای کیفیت مناسبی هستند.
دلیل آن هم استفاده از چوبهای مقاوم و بادوامی مثل چنار، آبنوس، گردو، راش، افرا و کاج میباشد که باعث طول عمر بالا و ماندگاری بیشتر آنها میشود.
میز مدیریتی سلطنتی | میز مدیریتی لوکس
این سبک نسبت به سبکهای دیگر قیمت بالاتری دارد.
نقش و نگارهایی مثل منبت کاری و معرق کاری در پایههای محصولات کلاسیک موجود هست که هم باعث زیباتر شدن محصولات و فضای کار میشود.
هم بر روی قیمت بالایی مبلمان اداری کلاسیک تاثیر دارد.
رنگهایی که برای این سبک به کار برده میشود، رنگهای تیره و گرم است.
البته با توجه به سلیقه شما در رنگهای روشن نیز میتوانید این سبک از مبلمان را سفارش دهید.
میز مدیریتی کلاسیک
مبلمان اداری در سبک کلاسیک به صورت ساده و سطنتی طراحی و ساخته میشوند.
از مهم ترین وسیلههای اداری به سبک کلاسیک، میز مدیریتی سلطنتی هست که بسیار با شکوه و زیبا است.
البته وجود سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری شما، شکوه، حس گرم و صمیمی را به فضای اداری شما القا مینماید.
مدلهایی که در زیر مجموعه سبک کلاسیک قرار دارد شامل :
• ایتالیایی
• فرانسوی
• آمریکایی
• انگلیسی
• مصری
• مراکشی
میز مدیریتی لوکس | شیک | خاص
سبک مدرن :
مبلمان اداری مدرن درا طرح ساده و به دور از تجملات و شلوغی است.
این سبک از مبلمان اداری از اشکال هندسی گوناگونی الهام گرفته است.
متریال مبلمان اداری مدرن از ام دی اف، شیشه، سنگ، فلز و چوب هستند.
میز اداری مدرن | میز اداری لاکچر
رنگها در این سبک متنوع هستند و دارای طرحهای زیبایی هستند.
به طور کلی رنگها در این سبک روشن و پر از انرژی هست.
وجود رنگهای روشن باعث بالا رفتن راندمان کاری شما میشود.
مبلمان ادری مدرن در مقایسه با مبلمان اداری کلاسیک از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
سبک مدرن به روز بوده و با تکنولوژی روز همراه است و کارآیی بالاتری دارند.
محصولات سبک مدرن طبق اصول ارگونومی ساخته میشوند.
در سبک مدرن فناوریهایی مثل سیم برق، لپ تاپ، کابل شبکه و غیره درون لوازمها تعبیه شده اند.
میز مدیریتی خاص
سبکهایی که در زیر مجموعه سبک مدرن قرار دارد شامل :
• متاخر
• انتقالی
• مینیمال
• هایتک
• تک رو
هستند.
در این سبک از پارتیشنها برای جداسازی بخشهای اداری استفاده میشود.
وجود پارتیشنهای اداری، کارمندان و یا کارکنان را مجاب به انجام فعالیتهای کاری خود میکنند.
پارتیشنها از متریال شیشه، ام دی اف، چوب و غیره هستند.
تفاوت مبلمان اداری کلاسیک و مدرن :
هر مدیری با توجه به سلیقه ای که دارند، میتواند برای دکوراسیون اداری خود هر سیکی از مبلمان اداری را چه مدرن و چه کلاسیک انتخاب کند.
به طور قطعی نمی توان گفت که کاربران چه نوع سبکی را دوست دارند انتخاب کنند و یا از ترکیبی از هر دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده میکنند.
البته باید قبل از خرید درباره ی سبکهای مبلمان اداری و تلفیق سبک کلاسیک و مدرن اطلاعات داشته باشید و بعد اقدام به خرید نمایید.
دکوراسیون اداری نقش مهمی در کیفیت فضای اداری دارد.
به طور کلی، تقسیم بندی فضا، نحوه ی چیدمان لوازم اداری، رنگ دیوارها، پوشش کف، سقف و دیوارها، نورپردازی و مبلمان اداری تعیین کننده ی زیبایی و لوکس بودن محیط اداری هستند.
اگر محل کار شما متراژی کوچک دارند و میخواهید دکوراسیون آن جا را به صورت تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن بچینید، حتما سبکی که برای دکور محیط انتخاب می کنید مدرن باشد.
سبک مدرن در مقایسه با سبک کلاسیک و سبکهای دیگر از خلوتی زیادتری برخوردار است.
هم چنین این سبک با شرکتها و یا ادارههایی با متراژ کوچک تر همخونی بیشتری دارد.
برای استفاده از سبک کلاسیک باید فضایی که برای دکوراسیون اداری انتخاب میکنید بزرگ تر باشد.
زیرا این سبک شلوغ و تجملاتی تر است و به فضای بیشتری نیاز دارد.
میز اداری خاص | میز مدیریت
مزایای درست چیدمان مبلمان اداری :
• نظارت آسان و راحت
• استفاده ی مناسب و درست از فضای کف یا سطح زمین
• باعث سرعت بیشتر در ارتباطات بین المللی میشود.
• باعث بالا رفتن راندمان کاری میشود.
• بهره وری و کارآیی کارمندان و یا کارکنان را افزایش میدهد.
• استفاده ی بهتر از تجهیزات اداری و دیگر ماشین آلات
مبلمان اداری لاکچری
نحوه چیدمان مبلمان اداری :
• از مبلمان اداری کلاسیک در فضاهایی با متراژ بالا استفاده کنید، این سبک در مقایسه به سبک مدرن به فضای بیشتری نیاز دارد.
• رنگ و سبک مبلمان اداری باید همخونی با رنگ و سبک دیوارها، سقف، درب و کف پوش داشته باشند.
• از مزایای مبلمان اداری مدرن استفاده از پارتیشن اداری است که باعث تفکیک فضای اداری میشود.
• مبلمان اداری با توجه به سمت افراد چیده میشوند.
• رنگهای روشن فضا را بزرگ تر نشان میدهند و رنگهای تیره فضا را کوچک تر.
• صندلیها و میزها باید طبق اصول ارگونومی ساخته شده باشند.
مبلمان اداری خاص | دکوراسیون لوکس
کد مطلب: 272804