کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو بار مرا ردصلاحیت کردید به احترام مردم چیزی نگفتم

احمدی‌نژاد: ردصلاحیت شوم هرگز رای نمی‌دهم، از كاندیدای دیگری هم حمایت نمی‌كنم

تا گفتم رای نمی‌دهم برخی روحیه طاغوتی خودشان را نشان دادند

28 ارديبهشت 1400 ساعت 14:28

گروه سیاسی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: برخی از این جمله من که گفتم اگر من را رد کنید در انتخابات شرکت نمی‌کنم، بدشان آمد و روحیه طاغوتی را از خودشان بیرون ریختند! رای دادن حق هر انسان است. این حق شما نیست که هر کاری کردید، ما هر بار بیاییم و به شما رای بدهیم! آنها بگونه ای حرف می زنند که گویی مردم مکلف هستند به هر کسی اینها می گویند، رای بدهند!


محمود احمدی‌نژاد در نشست فعالان استانی در تهران كه دیروز انجام شد درباره احتمال ردصلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: دو بار در سالهای ۹۲ و ۹۶ مرا رد کردید و ما به احترام مردم، انقلاب و نظام چیزی نگفتیم اما اگر این بار بخواهید همان کار را تکرار کنید من شرکت نمی کنم و انتخابات را هم تایید نخواهم کرد.  وی ادمه داد: برخی از این جمله من که گفتم اگر من را رد کنید در انتخابات شرکت نمی کنم، بدشان آمد و روحیه طاغوتی را از خودشان بیرون ریختند! رای دادن حق هر انسان است. این حق شما نیست که هر کاری کردید، ما هر بار بیاییم و به شما رای بدهیم! آنها بگونه ای حرف می زنند که گویی مردم مکلف هستند به هر کسی اینها می گویند، رای بدهند! این همان طاغوت است.
....
 احمدی‌نژاد تصریح کرد: می گویند اگر سرت را لب باغچه گذاشتیم و به ناحق بُریدیم، باید برایمان کف هم بزنید و تشکر هم بکنید! شما از چه زمانی به این روحیه رسیدید!؟ من یک نفر هستم، حق تعیین سرنوشت هم با من است. وقتی شما مسیر کج می روید، من شرکت نمی کنم!  داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: می گویند این چیزی که شما می گویید ملت قبول دارد! می گوییم پس شما نقطه مقابل ملت ایستاده اید!؟ یعنی خودتان دارید اعتراف می کنید که مقابل ملت هستید! فردا نگویند احمدی نژاد گفته بروید رای سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد.

اگر این بار هم بخواهند رد کنند، من قطعا شرکت نخواهم کرد
....

احمدی‌نژاد همچنین امروز در پاسخ به یك سئوال خبرنگار گفته است: انتخابات متعلق به مردم و رای، حق مردم است. قبلا ما را دو بار رد کردند اما من ملاحظه کردم و به احترام مردم و انقلاب و کشور سکوت کردم اما اعلام کردم اگر این بار هم بخواهند رد کنند، من قطعا شرکت نخواهم کرد و انتخابات را هم تایید نمی‌کنم. البته تجمع اعتراضی و خشونت را هم تایید نخواهم کرد. همه مراقب باشند که عناصر فاسد لانه کرده در نهادهای امنیتی، ماجرا درست نکنند و بخواهند به حساب مردم یا به حساب ما بگذارند. رای حق مردم است، وقتی دارند بی دلیل دایره انتخاب مردم را محدود می‌کنند و نمی‌خواهند اجازه بدهند آن چیزی که مردم می‌خواهند محقق شود و افراد را رد می‌کنند، من به چه دلیل باید شرکت کنم؟ رای حق من است، اگر رد کردند هرگز و هرگز، در انتخابات شرکت نمی‌کنم. فردا نگویند احمدی‌نژاد گفته بروید رای سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می‌کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد.
 


کد مطلب: 272823

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272823/احمدی-نژاد-ردصلاحیت-شوم-هرگز-رای-نمی-دهم-كاندیدای-دیگری-هم-حمایت-نمی-كنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir