به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۷۲۸۳۷

ضرب و شتم یک خانم توسط کارمند بانک رفاه

ضرب و شتم یک خانم توسط کارمند بانک رفاه
گروه فیلم: فیلمی از ضرب و شتم یک خانم توسط کارمند بانک رفاه منتشر شده است که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
....

توضیح بانک رفاه
 مدیر روابط عمومی بانک رفاه در این رابطه به  درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی گفت: این فیلم برای تیرماه سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، گفت: البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با به هم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و او را از بانک به بیرون فرستادند (بیرون انداختند).
مدیر روابط عمومی بانک رفاه با اشاره به اینکه پلیس به این موضوع ورود کرد، افزود: صورت‌جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.
برچسب ها: ضرب و شتم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۷:۲۶
عوامل بانک از کجا فهمیدن.خودشون رفتن معرفی کردندکه ما این خانم و زدیم.پس عجب گذشتی .باید تقدیر شن نه اخراج.جناب مسئول یه چیزی بگو بگنجه تو ادراک.و یا قشنگ توضیح بده از کجا فهمیدید؟ (372720)
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۲۰
پول نزول انسانیت رو از بین می بره پناه بر خدا (372743)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها