به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۷۲۸۵۹

جزئیات حادثه آتش سوزی در یک برج ده طبقه

جزئیات حادثه آتش سوزی در یک برج ده طبقه
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی در یک برج ده طبقه در غرب تهران توضیحاتی داد.جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:ساعت ۱۲:۱۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک برج مسکونی در بزرگراه همت به سمت غرب، ابتدای جاده وردیج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و با توجه به اینکه آتش سوزی در برج‌ها مخصوصا مسکونی، حساسیت بالایی دارد، ۵ ایستگاه به همراه تانکر آب، نردبان‌های هیدرولیکی و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.
 
وی ادامه داد:محل حادثه یک برج ده طبقه ۶۰ واحدی که در هر طبقه ۶ واحد وجود داشت، در طبقه ۸ یک واحد ۱۲۰ متری کاملا شعله ور بود، آتش به واحد‌های مجاور هم سرایت کرده بود و تعدادی از ساکنین در همان حالت در آنجا محبوس بودند. دود بسیار غلیظ و متراکمی طبقات بالایی کلا در بر گرفته بود و نفوذ به این بخش بسیار سخت بود.
ملکی گفت:تعدادی از ساکنین در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده بودند، آتش نشانان با تدابیری عملیاتی به چند گروه تقسیم شدند. گروه‌های دیگر هر طبقه را با یک فرمانده جستجو کردند و دنبال افراد محبوس شده گشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد:مدت هاست که آتش خاموش شده و سرایت به اطراف وجود ندارد، اما حجم آتش خیلی زیاد بوده به گونه‌ای که گچ دیوار‌ها کاملا تخریب شده و به آجر‌ها رسیده، هرچه که در این واحد بود از بین رفته است. تا به این لحظه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشته ایم، اگرچه چند نفری به دلیل دود گرفتگی تحویل عوامل اورژانس شدند.وی افزود:آتش نشانان هم اکنون هم در حال جستجو در واحد‌های بالایی هستند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: آتش سوزی حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها