به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۷۲۸۶
آب کارون حاوی مقدار زیادی نمک است

افزایش ابتلا به سرطان در استان خوزستان

گروه جامعه: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سی و هفتمین شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون عنوان کرد: فاضلاب بعضی از بیمارستان‌ها در اهواز در رودخانه کارون تخلیه می‌شود و این مسئله بسیار خطرناک است در همین راستا قبل از تخلیه فاضلاب در رودخانه باید از سلامت آن مطمئن شویم.
افزایش ابتلا به سرطان در استان خوزستان
سید محمد علوی تصریح کرد: در هیچ زمانی میزان ورودی موادی همچون فلزات سنگین، مواد شیمیایی و صنعتی به رودخانه کارون مورد بررسی قرار نگرفته است. علوی با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به سرطان در استان خوزستان افزایش داشته است و بسیاری از نوزادان تازه متولد شده به سرطان دچار می شوند، گفت: استان خوزستان از لحاظ آمار بیماری ها در رده سه استان آخر کشور قرار گرفته به همین منظور بهتر است که توسعه در استان همسو با کاهش بیماری های صورت بگیرد.وی افزود: به طور حتم ما در بلندمدت مسئولیت و وظیفه سنگینی در قبال نسل آینده داریم و به همین دلیل در خصوص آمار ارائه شده در مورد آلودگی کارون باید اطمینان حاصل کنیم. رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مرکز بهداشت خوزستان در راستای کاهش بیماری فشار خون شهروندان استان را از خوردن نمک منع می کند، گفت: متاسفانه 80 درصد از مردم استان از آب کارون برای شرب استفاده می‌کند که حاوی میزان فراوانی نمک است.
مرجع : مهر

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۴:۱۹
خدا را شکر حالا کم کم داریم می میریم (196380)
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۶:۴۹
ولی تا وقت مرگ هم نفهمیدیم اون "عزت و اقتدار"ی که می گن داریم و خودمون نمی بینیمش چیه و کجامونه؟اصولا ما خیلی نفهمیم و آقایون باید به زور به ما بفهمونند و به زور ما رو به بهشت ببرند و به زور.... (196448)
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۲۲:۰۵
بنابر اظهار نظر یکی از مسوولان مرکز بهداشت اهواز در برخی از مناطق شهر به دلیل مصرف اب الوده بیماریهایی مثل هپاتیت و سل شیوع دارد!!!!!!!!
باور میکنید، اهواز ثروتمند،بدون اب اشامیدنی سالم!























































































































































ف (196656)
نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۴:۴۴
اب و هوا، علیه خوزستان:
ما کارون را نجات میدهیم... (196389)
اسی
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۷:۲۹
واقعا خجالت داره به جای کمک ماهی 23 میلیون دلاری به فلان گروه نمک نشناس در فلسطین بیاییم جان مردم خودمان را نجات دهیم این سرمایه اند..................... (196470)
احمد
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۲۲:۲۶
موافقم (196673)
بخ سیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۸:۴۹
دا عزیزم کی ای روزه تنگ و تارک سیت موخاس اییییییییییییییییی روزگارم ( گوشه شوشتری از دستگاه همایون) (196520)
کیان مهساپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۲۲:۲۰
اب اهواز. اگه بدون تصفیه کردن با دستگاه بخوریم .نابودمان میکنه .هرکس از بیرون بیاد بجزاب معدنی نباید بخوره. (196665)