به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۷۲۸۶۶

مرگ دلخراش راننده لودر در مشهد

مرگ دلخراش راننده لودر در مشهد
گروه حوادث: افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از وقوع حادثه دلخراش منجر به فوت راننده ۴۰ ساله یک دستگاه لودر حین کار در حومه این شهر خبر داد.به گزارش فارس، مصطفی علیزاده از وقوع حادثه دلخراش منجر به فوت راننده ۴۰ ساله یک دستگاه لودر حین کار در حومه این شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۵، ۸ و ۶ این سازمان را به محل حادثه در جاده سیمان ،حوالی روستای فارمد اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شده که راننده آن در دم فوت شده بود که آتش‌نشانان پس از تایید فوت این فرد توسط تکنسین‌های اورژانس، جسم بی‌جان این مرد را از زیر خودرو رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.علت دقیق وقوع این حادثه دلخراش توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها