به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۷۲۸۸۰

باران کوثری: اصرار دارم در تلویزیون نباشم

باران کوثری: اصرار دارم در تلویزیون نباشم
گروه فرهنگی: نشست خبری بازیگران و عوامل سریال «ملکه گدایان» در کلاب هاوس برگزار شد. در این برنامه باران کوثری با اعلام اینکه بیماری کرونایش بهبود یافته گفت:«دو سه روز هست که دوباره سر کار می‌روم و در مرحله نقاهتم و تازه کرونایم خوب شده.وی در ادامه صحبت‌هایش گفت:نقشم در «ملکه گدایان» بسیار نقش متفاوتی است. نقشی که بعید است بازیگری ردش کند.سالهاست با انجمن حمایت از کودکان کار همکاری دارم و در این سریال هدف‌مان این نبوده که کسی از این کودکان سواستفاده کند.

من خیلی وسواس ندارم که با یک گروه ثابت بازیگر کار کنم. اما کارم برایم خیلی جدی است و در بازیگری تعارف و شوخی ندارم. پس تنها مسئله‌ام این است کسی که جلویم بازی می‌کند همینقدر بازیگری برایش جدی باشد و آرمان درویش اینطور بود و این دغدغه را داشت. وقتی این جدیت را در همکارم ببینم دیگر هیچ مشکلی ندارم.
پیش از این با بچه‌ها و بچه‌های کار همکاری داشتم و رابطه خوبی با بچه ها دارم. به نظرم بچه‌ها نوعی از بازیگری دارند که کاملا ناب است و بی تعارف به آنها نگاه می‌کنم و یاد می گیرم.

هر بازیگری هرچقدر هم تلاش کند که متفاوت باشد، بخشی از اعتقاد و خودش در نقش همراهش می‌شود و فکر می‌کنم سرسختی افرا از علاقه من به اینگونه زن‌‌ها می‌آید.سریال کار کردن برایم آسان نیست و به جای سپری کردن مدت طولانی با یک نقش، ترجیح می دهم در نقش‌های متفاوت بازی کنم. مگر مثل «دندون طلا» یا «ملکه گدایان» بخواهم زمان طولانی با نقشم سپری کنم وگرنه اصراری به سریال بازی نکردن ندارم.  منظورم البته سریال تلویزیونی نیست. آن را اصرار دارم حضور نداشته باشم نه در سریال نه در هیچکدام از برنامه‌‌هایش. ولی در پلتفرمها اگر نقش جذابی پیشنهاد بشود حتما بازی می کنم.»
مرجع : سینما دیلی
برچسب ها: باران کوثری

الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۵۷
حالا کی اصرار داره تو باشی .خودشیفتگی هم حدی داره (372747)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۷:۴۳
معلومه همه اصرار دارن بازیگریش عالیه👌♥️♥️ (372825)
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۰۸:۴۷
چه بهتر که نباشی (372787)
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۰:۲۳
کسی بهت گفته توی تلویزیون باش 🙄 (372827)
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۴
هیچ اصراری بر بودن شما نیست بلکه از نبودنتون خیلی خوشحال میشیم (372832)
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۰۲:۰۱
به خدا ماهم دوست نداریم شما باشین
بودنتون حالمونو بد میکنه (372836)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها