به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۷۲۹۱۱

نامزد های نظامی رای چندانی ندارند

نامزد های نظامی رای چندانی ندارند
 گروه سیاسی: یک فعال‌ سیاسی  گفت: اکثر نامزد های نظامی باتوجه به تجربه انتخابات‌های گذشته، رای چندانی ندارند؛ لذا در مجموعه آرای اصولگرایان، رای آن ها تاثیر سرنوشت سازی نخواهد داشت. البته این احتمال هم هست که بعضی از آنها به نفع کاندیدای اصلی اصولگرایان اعلام انصراف کنند.
محمد سلامتی،  در پاسخ به این پرسش که در انتخابات پیش رو رقابت اصلی میان کدام نامزدها شکل می‌گیرد؟ اظهار کرد: اکنون نمی‌توان از نامزد‌های رقیب اسم برد.این کار بعد از بررسی واعلام رسمی اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان امکان‌پذیر است .اما به لحاظ تشکیلاتی وجناحی آن طورکه از ظاهر امر بر می‌آید،رقابت اصلی بین نامزدهای سه جریان اصلی اصلاح‌طلبان،اعتدال گرایان واصولگرایان شکل خواهد گرفت.  
  وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه کسی شانس بیشتری برای نامزد اصلی اصلاح طلبان دارد؟، تصریح کرد: گرچه رده بندی اولیه کاندیداهای اصلاح طلبان باآرایی که مجمع "جبهه اصلاح طلبان ایران"داده مشخص شده است ،اما به نظرمن نظر خواهی که بعد از تبلیغات کاندیداها برای تعیین کاندیدای نهایی اصلاح طلبان   به عمل خواهد آمد،آن را مشخص خواهد کرد.                               
سلامتی در ادامه درباره امکان ریزش آرای رییسی با حضور علی لاریجانی ، گفت:  مرزبندی‌ها در اردوگاه اصولگرایان برای همه عناصر بدنه هنوز کاملا روشن نیست.بنابراین دوعنصری که هر دو ادعای اصولگرایی داشته و باهم رقابت میکنند،بی تردید هر دو فقط از یک ظرفیت اجتماعی برای خود رای جمع می کنند.بنابراین حضور یکی موجب ریزش آرای دیگری است.این ریزش از آن جا که زبان یکی به روزتر است قطعا قابل توجه خواهد بود.
 
 
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها