کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واردات از چین، صفر تا صد با آسان تجارت + کالاهای پرسود

29 ارديبهشت 1400 ساعت 12:19

گروه اقتصادی: امروزه چین بزرگ ترین صادر کننده به جهان است. این صادر کننده محصولات خود را به کشور هایی همچون ایالات متحده آمریکا، تایوان، ژاپن، آلمان، کره جنوبی و استرالیا و ایران صادر می کند.


واردات از چین امروزه یکی از بحث های داغ جامعه می باشد. بسیاری از کشور های دنیا در زمینه ی واردات و صادرات فعالیت می کنند که راهی برای استفاده از محصولات مفید سایر کشور هاست. بیشترواردات ایران اغلب از کشور های چین، ترکیه، قطر و دبی انجام می گیرد اما کشور چین با اختلاف بسیاری در صدر کشور های وارد کننده به ایران قرار دارد.

اسعتلام قیمت کالا های چینی برای واردات
کالا های چینی قیمت بسیار ارزانی دارند که به دلیل نیروی کار ارزان قیمت به کار گرفته شده می باشد. ارزان بودن کالا های چینی یک از دلایل مهمی است که وارد کننده های سر تا سر جهان و همچنین کشور ما را به خود جذب می کند. بسیاری از کالا های چینی کیفیت بسیار خوبی دارند که واردات آن ها سود بالایی در پی دارد. افرادی که در این زمینه می خواهند قدم به میدان بگذارند ممکن است فکر کنند برای این کار سرمایه زیادی داشته باشند و یا ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که آیا واردات از کشور چین با سرمایه کم امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت اگر می خواهید با سرمایه کم در این عرصه ورود کنید باید اطلاعات بسیاری در این زمینه کسب کنید. برای شروع باید از وارد کردن کالا های پرسود شروع کنید و این کالا ها را از کشور چین خریداری کنید. علاوه بر نوع جنس باید روند درستی برای واردات از چین طی کنید تا بتوانید با سرمایه کم این کار را انجام دهید. میزان سرمایه ای که شما برای شروع واردات از چین نیاز دارید وابسته به نوع کالایی که شما قصد وارد کردن آن را دارید تغییر می کند.



کالاهای پرسود برای واردات از چین
برای شروع  می توانید از کالاهایی که دارای ارزش بالا، نقد شوندگی بالا و حجم کم می باشند اغاز کنید تا بتوانید با قیمت مناسب و در مدت زمانی که مدنظرتان می باشد آن ها را به فروش برسانید. قبل از این که اقدام به واردات از چین کنید بهتر است ابتدا هدف خود را مشخص کنید. اگر از قبل هدف خود را مشخص کرده باشید راحت تر می توانید در این زمینه سود کنید و قدم های مطمئن بردارید.
 واردات کالا از چین دو دسته می باشد که شامل کالا های صنعتی و مصرفی می شوند. کالاهای مصرفی به کالا هایی گفته می شوند که شامل مواد و لوازم مورد نیاز برای مصرف شهروندان می باشند. کالا های صنعتی کالا هایی می باشند که بیشتر در صنایع، واحد های تولیدی و کارخانه ها نیاز می باشند پس طبیعتا توسط این مجموعه ها وارد می شوند. کالاهای صنعتی به دلیل اینکه زمینه ی تولید کالا های دیگر را فراهم می کنند در دسته واردات تخصصی قرار دارند. 
بهتر است بدانید بیشترین کالا هایی که از کشور چین وارد ایران می شوند شامل تجهیزات الکتریکی( کامپیوتر و لوازم جانبی تلفن همراه و...)، ماشین الات، فلزات، لوازم خانه، مواد شیمیایی، پلاستیک، اسباب بازی و... می باشند.

برای واردات از چین چه مراحلی باید طی کرد؟
برای این که بتوانید محصولی را وارد کنید به طور کلی مراحلی را باید طی کنید تا به درستی در این مسیر گام بردارید.
•    مرحله ی اول در واردات کالا گزینش محصول می باشد. در این مرحله باید با قوانین هر دو کشور ایران و چین درباره ی کالاهایی که مجوز وارد و صادر کردن دارند آگاهی کامل داشته باشید. پس از آن باید اطلاعات کاملی در باره ی قیمت و مدل کالا ها ی پرطرفدار به دست بیاورید.
•    مرحله دوم در واردات کالا انتخاب فروشنده می باشد. فروشنده ها در کشور چین به دسته های مختلفی مانند: تولید کننده ها، مونتاژ کننده ها، شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل شده اند. شما باید بدانید کالای شما جزو کدام گروه می باشد. البته باید به بودجه و نقدینگی خود را نیز در تهیه کالا در نظر داشته باشید تا بودجه شما برای تهیه کالا از فروشنده ی چینی کافی باشد.
•    در مرحله ی سوم شما باید مشخصات فنی کالا و قیمت آن را از فروشنده دریافت کنید چرا که بعضی از فروشنده ها قیمت بالاتری را به خریدار می دهند که خریدار باید هوشیار باشد که بالاتر از قیمت واقعی پرداخت نکند و تخفیف لازم را از فروشنده بگیرد. قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید باید تمام جوانب کالای خود را بررسی کنید تا از استاندارد بودنشان اطمینان حاصل کنید.
•    در مرحله ی چهارم هنگامی که شما با فروشنده به توافق رسیدین و پیش فاکتور دریافت کردید حتما درباره ی تعرفه گمرک و شرایط واردات کالای مورد نظر خود اطلاعاتی به دست آوردید تا مطمئن شوید تمامی قوانین رعایت شوند. نکته ای که حائز اهمیت می باشد اتمام حجت برای نحوه ی حمل و نقل کالا و زمان بندی های حمل و نقل می باشد.



چه کالاهایی بهترین اجناس وارداتی از چین هستند؟ 
به جای تکیه بر اظهارات یا شنیده‌ها در مورد بهترین کالاهای وارداتی از چین به سراغ وب سایت اتاق بازرگانی تهران می رویم. این سایت لیست کالاهای وارداتی را در گروه های زیر منتشر کرده است که حجم زیادی از کالاهای وارداتی در این دسته ها قرار گرفته اند: 
•    قطعات صنعتی و ماشین‌آلات  
•    لوازم جانبی اتومبیل  
•    کاغذ  
•    قطعات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
•    مواد اولیه شیمیایی و معدنی  
•    قطعات ساختمانی و لوازم خانگی   

واردات جزئی از چنین شامل چه کالاهایی می شود؟ 
برخی از تجار و بازرگانان به دنبال برطرف کردن نیازهای خاصی از مصرف کنندگان ایرانی هستند و می خواهند واردات جزئی کالا از چین را انجام دهند. کالاهایی که معمولا در این دسته قرار می گیرند عبارت اند از: 
•    موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
•    قطعات و لوازم پلاستیکی  
•    وسایل مربوط به خیاطی  
•    کاغذ دیواری و موارد مشابه  
•    لوازم خانگی  
•    انواع وسایل روشنایی و لامپ  
•    انواع شیرآلات و اتصالات لوله‌کشی  
•    لباس مردانه و زنانه  
•    پارچه و انواع مختلف آن  
•    پیچ و مهره  و ...



بازرگانی آسان تجارت از کدام کشور ها واردات انجام می دهد ؟
بازرگانی اسان تجارت از کشور های بسیاری عمل واردات را انجام می دهد که می توان برای مثال به چندین مورد اشاره کرد.

واردات از کشور چین : آسان تجارت واردات و انجام کلیه امور کارگو و واردات را از چین به ایران به صورت مستقیم انجام می دهند و شما مشتریان عزیز می توانید انواع دستگاه ها و ماشین الات صنعتی و حتی برخی خط تولید ها را نیز ثبت سفارش کنید.

واردات از کشور المان : اسان تجارت علاه بر واردات از کشور های اسیایی ، واردات از کشور های اروپایی را نیز به صورت کاملا مستقیم انجام می دهد که یکی از این کشور ها کشور المان می باشد که می توانید انواع ماشین الات صنعتی را سفارش دهید.

واردات از کشور ترکیه : واردات از کشور ترکیه را نیز شرکت اسان تجارت انجام می دهد و می توانید انواع ثبت سفارش ها را انجام دهید.

علاوه بر این موارد، شرکت اسان تجارت تمامی مراحل را از عقد قرارداد گرفته تا تحویل سفارش را به عهده خود می گیرد و تمامی مراحل از نظیر ( ثبت سفارش / حمل و نقل / ترخیص و . . . ) را انجام می دهد و شما دیگر لازم نیست درگیر کار های کارگو و یا ترخیص شوید ، این یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های بازرگانی آسان تجارت می باشد که باعث می شود متفاوت باشد.

شرکت بازرگانی آسان پرداخت
اگر قصد واردات از کشور چین دارید شرکت بازرگانی آسان تجارت می تواند شما را در این مسیر یاری کند. شرکت بازرگانی آسان تجارت دارای 8 سال سابقه ی درخشان می باشد. کادر تشکیل دهنده ی این مجموعه شامل افراد مجرب و کاربلد می باشند که شما را به درستی راهنمایی می کنند. این شرکت سرویس هایی در زمینه واردات و صادرات کالاهای قانونی شامل ثبت سفارش، منبع یابی، عقد قرداد و منتقل کردن ارز و... ارائه می دهند.
از دیگر خدماتی که شرکت بازرگانی آسان پرداخت ارائه می دهد می توان به حمل و نقل دریایی( بار کامل و خرده بار) از کشور چین به ایران و گزینش فروشنده اشاره کرد. آگاه باشید که در زمینه ی واردات شرکت های بسیاری فعالیت دارند که با اغراق در تبلیغات ممکن است شما را به اشتباه بکشانند و یا حتی منجرب به از دست دادن سرمایه شما شوند. هدف این گونه شرکت ها تبلیغات زیاد برای جذب افراد تازه کاری است که کور کورانه در این مسیر گام برمی دارند و در دام آن ها می افتند؛ پس بهتر است قبل از اقدام هوشمندانه تصمیم بگیرید تا در این زمینه ی پرسود موفق عمل کنید.

آسان تجارت تمامی امور واردات کالا از کشور های اروپایی و اسیایی را به صورت کامل انجام می دهد و شما مشتریان عزیز می توانید با ثبت سفارش در اسان تجارت بخشی از این مجموعه باشید .
آسان تجارت علاوه بر این مورد تمامی امور ترخیص کالا از گمرکات ایران را انجام می دهد یعنی شما دیگر نگران این بخش از کار خود نیستید و به راحتی سفارش خود را تحویل می گیرید .
آسان تجارت یکی از ویژگی های مهمی که دارد این است که حمل و نقل و امور کارگو را خود انجام می دهد و در کم ترین زمان ممکن سفارش را به دست شما می رساند ، علاوه بر ان اسان تجارت حمل و نقل خود را به صورت گسترده در تمامی رده انجام می دهد یعنی حمل و نقل هوایی / دریایی و زمینی را انجام می دهد و تمامی این کار ها برای راحتی مشتریان و جلب رضایت مشتری می باشد ، چون رضایت مشتری یکی از مهم ترین بخش های بازرگانی آسان تجارت می باشد.

در بخش وبلاگ اسان تجارت می توانید تمامی ماشین الات و کالا هایی که اسان تجارت از کشور های مختلف وارد می کند و ثبت سفارش قبول می کند را ببینید و مقاله ها را مطالعه کنید ، اسان تجارت برای اعتماد بیشتر و راحتی مشتریان ، مقاله های مفید اماده کرده است تا مشتریان با مطالعه ان ها اطلاعات بیشتری نسب به واردات و کاری که می خواهند انجام دهند داشته باشند.
https://asantrading.com
 
 


کد مطلب: 272977

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272977/واردات-چین-صفر-صد-آسان-تجارت-کالاهای-پرسود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir