به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۲۷۳۰۳۰

ادامه انتخاب‌های عجیب در فدراسیون فوتبال

ادامه انتخاب‌های عجیب در فدراسیون فوتبال
گروه ورزشی: بعد از حضور شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، شاهد انتخاب‌های عجیبی از سوی وی در برخی پست‌ها بودیم.جدا از نقد‌هایی که به انتخاب روسا یا سرپرستان برخی کمیته‌های فدراسیون وجود داشت، انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی سروصدای زیادی ایجاد کرد. بعد از این انتخاب، کارشناسان انتقادات زیادی به رئیس فدراسیون وارد کردند، اما این شخص همچنان به کار خود ادامه داد.

در ادامه به حضور حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس اول فدراسیون انتقاداتی وارد شد. اینکه انتصاب سرپرست نایب رئیسی به لحاظ قانونی دچار مشکل است، زیرا براساس ماده ۲۶ اساسنامه فدراسیون، رئیس بایستی در صورت عدم امکان رای آوری نواب رئیس، حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب به مجمع عمومی معرفی کند. اما عزیزی خادم بدون توجه به این موضوع، مهرعلی را منصوب کرده که رفتاری خلاف اساسنامه به شمار می‌رود. جالب اینجاست که او از روزی که حکم خود را دریافت کرده، کمتر در فدراسیون حضور داشته و بیشتر در خارج از ایران دیده شده است.

جدیدترین انتخاب عزیزی خادم هم در نوع خود عجیب است. او پسر عمومی خود را در بخش فناوری فدراسیون وارد کرد تا بعد از انتخاب افراد گمنام، این بار شاهد حضور خانواده سالاری باشیم.اینکه اعضای هیات رئیسه فدراسیون روی این انتخاب‌ها نظارتی دارند یا خیر، سوالی است که باید به آن پاسخ داده شود تا دوباره شاهد پدیده جدیدی در فدراسیون نباشیم، اما این روند انتصاب ها، هر شاهد بی طرفی را نگران می‌کند.
مرجع : اقتصاد 24
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها