به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۷۳۰۳۱

کدام نوع تیر آهن را برای ساخت و ساز انتخاب کنیم؟

گروه کسب و کار:همان طور که می دانید امروزه با افزایش جمعیت باید خانه های بیش تری ساخته شوند تا ظرفیت افراد را داشته باشند از این رو به هر کجای شهر خود که بروید محله ها پر از خانه هستند و ساختمان های بلند در حال ساخت خود نمایی می کنند.
اکنون دغدغه اکثر مهندسین استفاده از مواد و مصالح درجه یک برای ساخت و ساز است یکی از مهم ترین تجهیزات جهت ساخت و ساز تیر آهن است در واقع تیرآهن بستر اصلی ساخت یک ساختمان است برای همین سوال پیش می آید که کدام تیرآهن بهتر است؟
برای تشخیص تیرآهن مرغوب در ادامه جدولی طراحی کرده ایم و مشخصات مختلف تیرآهن ها را درج نموده ایم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی مقایسه کنید و بهترین آن ها را از هر نظر انتخاب کنید در این صورت خرید برای تان آسان می شود پس لطفا با ما همراه باشید.


 
ردیف نام سایز کار خانه محل تحویل واحد قیمت
1 تیر آهن 8 بناب کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
2 تیر آهن 10 ترک کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
3 تیر آهن 12 کرمان کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
4 تیر آهن 14 آرین کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
5 تیر آهن 16 یزد کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
6 تیر آهن 18 ماهان کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
7 تیر آهن 20 اهواز کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید
8 تیر آهن 22 فایکو کار خانه کیلو گرم تماس بگیرید














 
 
انتخاب تیر آهن مرغوب
در جدول بالا مشاهده می کنید که انواع برند تیرآهن وجود دارند یعنی یکی از نکاتی که وجود دارد این است که تیرآهن ها با برند های متفاوتی در بازار وجود دارند، که با اندکی پرس و جو متوجه خواهید شد که معروف ترین برند کدام است زیرا افراد از هر برندی که راضی باشند تقاضا را نسبت به آن افزایش می دهند و از این لحاظ تیرآهن با برند مورد نظر معروفیت بیش تری پیدا می کند.
یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید تیرآهن باید به آن توجه نمود این است که سایز تیرآهن ها با یک دیگر متفاوت است شما بنا بر استفاده ای که دارید می توانید سایز آن را بین 8، تا 45 و یا 65 هم انتخاب کنید. وقتی می گوییم بنا بر استفاده منظور مکانی است که تیرآهن در آن به کار برده می شود، منظور بنایی است که قرار است ساخته شود، مسجد، برج، سوله، کار خانه، اداره، خانه و یا هر مکان دیگری به سایز معینی از تیرآهن نیاز دارد.




کاربرد تیر آهن
همه ما می دانیم که در اطراف مان هر چیزی که وجود دارد دارای فواید و کاربرد های مشخصی است اکنون می خواهیم درباره کاربرد های تیرآهن اطلاعاتی بدهیم یکی از رایج ترین استفاده ها از تیرآهن بنا کردن ستون است ستون های بلند تا هر ارتفاعی که شما بخواهید. در موارد دیگر وجود تیر آهن خر پا، تیر اصلی، شاه تیر، اسکلت سازی، تیرک میانی، تیرک باریک، کفی ستون و غیره... ساخت همه این عنوان ها فقط با وجود تیر آهن میسر است.
بدون وجود تیرآهن هیچ سازه ای پایدار نخواهد بود هر سازه ای برای پایدار بودن، مستحکم و مقاوم بودن به تیر آهن نیاز دارد پس اگر می خواهید عمر مفید بنای شما بالا رود و استهلاک نا پذیر باشد پیشنهاد ما فقط و فقط استفاده از تیر آهن است. شاید بپرسید تیرآهن مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه ویژگی های تیر آهن مرغوب را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد لطفا مطلب را با دقت دنبال کنید.



ویژگی های تیر آهن مرغوب
به نظر می رسد که یک تیرآهن خوب باید بسیار محکم و مقاوم باشد، یعنی سختی بالایی داشته باشد تا در مقابل هر نوع صدمه و آسیبی بدون هیچ گونه آسیبی باقی بماند نه این که آسیب پذیر باشد، تیر آهنی مرغوب است که انعطاف نا پذیر باشد و با هر ضربه ای خم نشود، تیرآهن مرغوب از برند معروف و معتبری است.
برای ساخت بنا باید سایزی از تیر آهن را انتخاب کنید که با محیط و فضای شما مطابقت داشته باشد، البته که هنگام خرید تیرآهن باید به قیمت آن هم توجه نمایید زیرا امروزه قیمت تیرآهن در بازار ایران بسیار متغیر است و آن هم به خاطر شرایط اقتصادی است همان طور که می بینید در جدول قسمت قیمت نوشته شده که تماس بگیرید، این یعنی در هر زمان که بخواهید می توانید تماس بگیرید و قیمت تیرآهن در آن ساعت را استعلام بگیرید.
جدول قیمت روز انواع تیرآهن را می توانید هر روز از آهن آسان دریافت کنید.
زیرا قیمت تیرآهن در صبح ممکن است با قیمت آن در ظهر تغییر کند. کشور عزیز مان ایران هم یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تیرآهن است که همه ایرانیان هم برای ساخت سازه های خود از تیرآهن استفاده می کنند.



انتخاب نوع تیر آهن
ما این جا هستیم تا به شما راهنمایی های لازم را جهت انتخاب تیرآهن مرغوب به شما ارائه دهیم تا به راحتی با مشخصات و ویژگی های تیرآهن مرغوب آشنا شوید و به راحتی انتخاب کنید و تصمیم به خرید بگیرید، باید بدانید که تیرآهن ها همگی به شکل H هستند به نظر می رسد که این مدل بهترین شکل می تواند برای ساخت و قرار گیری دیوار ها بر اساس زوایای آن باشد. باید تیرآهنی را انتخاب کنید که دارای استاندارد باشد، استاندارد تیرآهن ها به صورت IPE در فاکتور و یا جدول مشخصات آن ذکر شده است.
خرید تیرآهن به این صورت است که شما با شماره های تیرآهن فروشان و یا کار خانه تماس می گیرید و تعداد و سایز را مشخص نموده و سفارش خود را ثبت می کنید و به صورت مستقیم از کار خانه بار می زنید و یا این که از بنگاه های تیر آهن، سفارش خود را دریافت می کنید این دیگر بستگی به محل زندگی و یا محل ساخت سازه شما عزیزان دارد. به همین سادگی می توان بهترین تیرآهن را انتخاب و خریداری نمود.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها