به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۲۷۳۰۹۵

فولادی‌ها بازی باخته را بردند و صعود کردند

فولادی‌ها بازی باخته را بردند و صعود کردند
گروه ورزشی: تیم فولاد خوزستان با برتری مقابل قشقایی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
 دیدار دو تیم قشقایی شیراز و فولاد خوزستان در قالب یک دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک فولادی‌ها به پایان رسید.
در دقیقه ۱۹ محمد خادمی روی اشتباه مهران موسوی مدافع فولادی‌ها صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست توپ را به گوشه دروازه فولادی‌ها چسباند و تیمش را با یک گل پیش انداخت.
در ادامه نیمه اول شاگردان هرمزی چند فرصت گلزنی دیگر روی دروازه فولاد به دست آوردند اما موفق نبودند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شیرازی‌ها به پایان برسد.
در دقیقه ۵۲ سانتر احمد عبدالله زاده از روی نقطه کرنر و ضربه سر شروین بزرگ وارد دروازه قشقایی شد و کار به تساوی کشیده شد.
در ادامه فولادی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا در دقیقه ۷۶ که سانتر دیگری از سمت راست و ضربه سر شروین بزرگ باعث شد گل دوم شاگردان نکونام به ثمر برسد.
پس از شادی بازیکنان فولاد در کنار زمین نیمکت‌های دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که پس از خاتمه این درگیری داور بازی به فرشاد احمدزاده کارت قرمز داد و یک بازیکن از نیمکت قشقایی کارت زرد گرفت.
این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک فولادی‌ها به پایان رسید تا شاگردان نکونام به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.
نکته قابل توجه حضور افراد متفرقه و تشویق آن‌ها در ابتدای بازی بود که باعث شد ناظر بازی برای حل این مساله ورود و رسیدگی کند.
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها