به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۲۷۳۱۵۸

عاقبت همسرکشی در مشاجره خانوادگی

عاقبت همسرکشی در مشاجره خانوادگی
گروه جامعه: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که در شهرستان نهبندان همسرش را به قتل رسانده بود و به سمت شهرهای مرکزی کشور در حال فرار بود با رصد عملیاتی پلیس خراسان جنوبی در ایست و بازرسی شرافت شهرستان نائین اصفهان دستگیر شد.
سردار ناصر فرشید، اعلام کرد: ساعت ۱۴ روز ۲۸ اردیبهشت ماه فردی با حضور در یکی از کلانتری‌های شهرستان نهبندان، خبر یک فقدانی و قتل را به مأموران پلیس گزارش داد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. مأموران با دریافت اطلاعات اولیه موضوع را پیگیری کردند و با اقدامات فنی و پیگیری‌های مستمر، پیکر بی‌جان مقتول در کیلومتر ۵ محور فرعی نهبندان- زاهدان کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود که قاتل پس از بروز اختلافات با همسرش، وی را به قتل رسانده و پس از رها کردن مقتول، به سمت شهرهای مرکزی کشور متواری شده است.
 با پیگیری های مأموران پلیس در خراسان جنوبی متهم در حالی که به طرف شهرهای مرکزی کشور در حال فرار بود با همکاری پلیس اصفهان در ایست و بازرسی شرافت شهرستان نائین استان اصفهان دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: متهم در اظهارات اولیه با اقرار به قتل همسرش بیان داشت که در محلی خارج از شهر با همسرش درگیر شده و نامبرده را خفه و جنازه را داخل بیابان رها کرده است. عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت و کشف جسد حاضر شدند و با حضور پزشکی قانونی و بازپرس، پس از مستند سازی، جنازه مقتول با دستور بازپرس به سردخانه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل شد.
فرشید به خانواده ها و شهروندان توصیه کرد هنگام بروز تنش و اختلافات آستانه صبر و تحمل خود را بالاتر برده تا از بروز وقایع و اتفاقات ناگوار و جبران‌ناپذیر خودداری شود.
برچسب ها: همسرکشي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها