به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۷۳۱۶۲

خودکشی هنگام ضبط ویدیو برای تیک‌تاک!

خودکشی هنگام ضبط ویدیو برای تیک‌تاک!
گروه جامعه:  یک کاربر جوان پاکستانی هنگامی که قصد داشت ویدیویی از خودکشی ساختگی با اسلحله برای اشتراک در شبکه اجتماعی تیک‌تاک خود تهیه کند به صورت تصادفی به سر خود شلیک کرد و جان باخت.
پلیس پاکستان  با تایید این خبر اعلام کرد که یک شهروند ۱۹ ساله این کشور در حالی که می‌خواست مقابل دوربین وانمود کند که قصد خودکشی دارد ناخواسته خود را به قتل رساند.نام این جوان پاکستانی که در کشورش شهرتی بین کاربران شبکه‌های اجتماعی کسب کرده و به چهره مجازی تبدیل شده بود حمید‌الله اعلام شده است.
وی بی خبر از پر بودن اسلحه‌ای که به یکی از دوستانش تعلق داشت، وقتی می‌خواست ادای خودکشی را در بیاورد و از این صحنه ویدیو ضبط کند، تفنگ را روی شقیقه گذاشت و شلیک کرد.
یک مسئول پلیس در دره سوات واقع در شمال غرب پاکستان بدون ارائه توضیح در خصوص نوع سلاحی که این فرد از آن برای ضبط ویدیو استفاده کرده و نیز نحوه تهیه آن، تصریح کرد که حمید‌الله بلافاصله پس از شلیک گلوله به سرش جان باخت.ویدویوی این ماجرا در تیک‌تاک بارگذاری نشد اما به سرعت بین دوستان کاربر پاکستانی همرسان و سپس در سطح گسترده‌ای منتشر شد.
پلیس پاکستان گفت که حمید‌الله در بین کاربران محلی به یک چهره تبدیل شده و در شبکه‌ اجتماعی تیک‌تاک بسیار فعال بود.
حمید‌الله بیش از هشت هزار دنبال کننده داشت که مرتب ویدیوهای او را تماشا می کردند. این جوان پاکستانی حدود ۶۰۰ ویدیو در تیک‌تاک همرسان کرده بود که اغلب وی را هنگام شوخی با دوستان، حین بازی کریکت و یا توصیف زندگی در دره زیبا اما ناهموار سوات به تصویر کشیده بود.پاکستان سال گذشته نیز شاهد مرگ تصادفی دو تن از شهروندان این کشور حین ضبط ویدیو برای تیک‌تاک بود.یکی از این افراد مامور امنیتی بود که به صورت تصادفی هنگام بازی با اسلحه مقابل دوربین در کراچی خود را کشت و دیگری یک نوجوان بود که بر اثر بی‌احتیاطی در راولپندی زیر قطار رفت.پاکستان ماه آوریل گذشته بیست روز پس از مسدود شدن دسترسی به تیک‌تیک و ممنوعیت استفاده از آن به دلیل آنچه انتشار «محتوای غیراخلاقی» عنوان شده بود این شبکه اجتماعی را رفع توقیف کرد.

 
برچسب ها: خودکشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها