به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۷۳۲۳۱

پرونده لیگ بیست و دوم فوتسال بسته می‌شود

پرونده لیگ بیست و دوم فوتسال بسته می‌شود
گروه ورزشی: پرونده لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری دو دیدار بسته می‌شود.به گزارش ایسنا، هفته پایانی این فصل از لیگ برتر فوتسال برای مشخص شدن چهره آخرین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول جمعه برگزار می‌شود.
هفته گذشته قهرمانی تیم مس سونگون و سقوط تیم ایمان شیراز و بقای شهروند ساری در لیگ برتر قطعی شد و در بازی‌های این هفته تکلیف دیگر تیم سقوط کننده که از بین دو تیم اهورای بهبهان و کوثر اصفهان خواهد بود مشخص خواهد شد. اهورا هم اکنون با ۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و کوثر اصفهان نیز با ۶ امتیاز تیم سوم جدول است.

کوثر اصفهان از شهروند ساری پذیرایی می‌کند و اهورا بهبهان نیز میزبان ایمان شیراز است.با توجه به تفاضل گل بهتر کوثری‌ها، اهورا در صورت تساوی مقابل ایمان شیراز نیز با پیروزی کوثر به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد اما چنان چه اهورا بتواند ایمان بی‌انگیزه را در بهبهان شکست دهد، بدون توجه به نتیجه بازی کوثر با شهروند ساری در لیگ برتر ماندنی خواهد شد. پس از این دیدارها پرونده بیست و دومین دوره مسابقات بسته خواهد شد و تیم‌ها به استراحت می‌روند تا برای حضور در فصل آینده برنامه‌ریزی کنند.
برچسب ها: فوتسال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها