به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۷۳۲۳۲

برای بیمه‌شدگان دفترچه صادر نمی‌شود

برای بیمه‌شدگان دفترچه صادر نمی‌شود
گروه جامعه: مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در راستای اجرای برنامه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اول خردادماه استفاده از دفترچه بیمه سلامت صندوق روستایی متوقف خواهد شد.شاهدخت فتحی بیرانوند امروز ۳۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی و الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اول خردادماه سال ۱۴۰۰ استفاده از دفترچه کاغذی صندوق روستاییان متوقف خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت‌ماه کاهش کاربرد دفترچه در صندوق بیمه همگانی آغاز شده است، ادامه داد: برای بیمه‌شدگان دفترچه صادر نمی‌شود و جهت ویزیت به پزشک فقط با ارائه کد ملی، شناسنامه یا صفحه اول دفترچه که حاوی اطلاعات است می‌توانند از خدمات سازمان بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: بیمه‌شدگان بدون دفترچه از همه مؤسسات می‌توانند خدمات بیمه‌ای دریافت کنند و با استفاده از کد دستوری #۱۶۶۶*استحقاق سنجی توسط مؤسسات و بیمه‌شده سنجیده می‌شود.
فتحی بیرانوند خاطرنشان کرد: از اول تیرماه هم سایر صندوق‌های بیمه سلامت، دفترچه‌های کاغذی آن‌ها متوقف خواهد شد.وی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت برای بیمه‌شدگان طراحی و راه‌اندازی شده تا بتوانند سوابق درمانی و بیمه‌ای خود را مشاهده کنند و از ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع شوند.
 
برچسب ها: دفترچه بیمه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها