به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۷۳۲۴۸

دانش‌آموزان پایه ششم سه امتحان حضوری دارند

دانش‌آموزان پایه ششم سه امتحان حضوری دارند
گروه جامعه:رییس آموزش و پرورش جزیره کیش گفت: در سال تحصیلی جاری دانش آموزان پایه ششم در آزمون سه ماده درسی به صورت حضوری شرکت می کنند.پرویز حیدری راد اظهار داشت: این دانش آموزان می توانند در صورت رضایت والدین این به صورت حضوری در امتحانات حضور داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: شرکت حضوری در امتحانات برای پایه ششم دستورالعمل وزات آموزش و پرورش بوده و حضور دانش آموزان در آن اختیاری است و هیچ کدام از مدارس، مدیران و معلمان آن حق جبر بر حضور دانش آموزان را ندارند.
رییس آموزش و پرورش کیش یادآور شد: این طرح به منظور پایش کیفیت تحصیل ارایه شده و در صورت به حد نصاب رسیدن داوطلبان در مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون آزمون های تمامی پایه ها به جز نهم، دوازدهم و شاخه کار دانش در این جزیره به صورت آنلاین و بر بستر شبکه شاد برگزار می شود اظهار داشت: آموزن های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می شود.

حیدری راد افزود: علاوه بر گند زدایی روزانه ۱۷ حوزه امتحانی این جزیره، تمام دانش اموزان قبل از ورود به حوزه از سوی جمعت هلال احمر کیش تب سنجی شده و در صورت داشتن علائم ابتلا به ویروس کرونا در اتاق های ایزوله امتحان می دهند و پس از ان به مراجع پزکشی جهت انجام تست تشخیص ابتلا به ویروس کرونا معرفی می شوند.
اکنون در جزیره  کیش به منظور پیگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۲ حوزه در ۱۲ مدرسه برای امتحانات نهایی پایه دانش ۹ مدرسه پایه نهم، ۶ مدرسه پایه دوازدهم نظری و ۲ مدرسه شاخه کاردانش آماده شده است.

کیش دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.
برچسب ها: امتحانات حضوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها