به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۷۳۵۰۷

وقوع پدیده گرد و خاک در خوزستان و شرق کشور

وقوع پدیده گرد و خاک در خوزستان و شرق کشور
گروه جامعه: امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.در ساعات بعد از ظهر امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
 
یکشنبه و دوشنبه بارش در مناطق ذکر شده تشدید شده و علاوه بر این مناطق در برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد بارش پیش‌بینی می‌شود.روز سه‌شنبه در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و چهارشنبه در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

امروز در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین در روز‌های شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.آسمان تهران امروز صاف کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها