به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۷۳۶۳۱

زمان آغاز فیلم کاراگاهی ادریس آلبا مشخص شد

زمان آغاز فیلم کاراگاهی ادریس آلبا مشخص شد
گروه فرهنگی: تولید فیلم مورد انتظار «لوتر» با بازی ادریس آلبا اواخر تابستان و در ماه سپتامبر کلید می‌خورد.
به گفته ادریس آلبا تولید فیلم مورد انتظار «لوتر» که با اقتباس از سریالی به همین نام ساخته می‌شود، از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. آلبا علاوه بر بازیگری در این فیلم، تهیه کنندگی اجرایی را هم بر عهده دارد.آلبا در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: قول می‌دهیم که از ماه سپتامبر تولید را آغاز کنیم. مدت‌ها بود که می‌خواستیم این اثر را بسازیم و اکنون بسیار از بابت آن خوشحالم. اکنون به مرحله تولید بسیار نزدیک شده‌ایم.
 
اولین قسمت از سریال «لوتر» ساخته نیل کراس در سال ۲۰۱۰، پخش شد و با ساخت ۵ فصل به کار خود پایان می‌دهد. در این فیلم ادریس آلبا در نقش کاراگاه نقش اول فیلم نقش آفرینی می‌کند. او یک افسر پلیس درست کار است و کارش برای او حتی به قیمت از دست دادن جانش در اولویت قرار دارد، اما او پس از مدتی تحت تاثیر جرائمی که با آن‌ها سر و کار دارد، قرار می‌گیرد.
 
این سریال در ماه آوریل مورد انتقاد قرار گرفته بود و میراندا ویلند، مدیر بخش تنوع در شبکه BBC اعلام می‌کند که شخصیت فیلم به عنوان یک نقش اصلی سیاه پوست قابل باور نیست؛ چراکه دوستان سیاه پوستی ندارد.فیلم سینمایی «لوتر» اکنون از سوی بخش تلویزیونی کمپانی قرن بیستم (معتلق به شرکت برادران واتر) و بخش تولیدات جهانی BBC در حال توسعه است.
برچسب ها: ادریس آلبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها