به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۷۳۷۵۰

ترامپ رئیس جمهور حقیقی آمریكاست نه بایدن

ترامپ رئیس جمهور حقیقی آمریكاست نه بایدن
گروه بین الملل: نتایج نظرسنجی جدیدی نشان میدهد، بیش از نیمی از رای‌دهندگان حزب جمهوریخواه (۵۳ درصد) باور دارند که دونالد ترامپ در حال حاضر "رئیس جمهور حقیقی" ایالات متحده است، نه جو بایدن.
 نظرسنجی ایپسوس – رویترز ، به ادعاهای تقلب انتخاباتی پرداخت که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و حامیان مالی‌اش از زمان شکست در نوامبر ۲۰۲۰ مقابل جو بایدن مطرح میکنند.این افکارسنجی تازه در میان بیش از ۲۰۰۰ آمریکایی بالغ نشان داد که ۵۶ درصد از جمهوریخواهان همچنان اعتقاد دارند که در انتخابات "تقلب شده یا نتایج حاصل از رای‌گیری غیرقانونی است."
هشتاد و هفت درصد از پرسش‌شوندگان جمهوریخواه بر ضرورت اقدام دولت در ایجاد محدودیتهای جدید برای رای دادن به منظور حفاظت از انتخابات‌های آتی مقابل تقلب تاکید کردند و ۵۴ درصد موافق هستند که شورش کنگره به دست "معترضان خشونت‌طلب جناج چپگرا رهبری شد که تلاش داشتند ترامپ را بد جلوه دهند."
یک چهارم از آمریکایی‌ها از تمام طیف‌های سیاسی گفتند که به اعتقاد آنها پیروزی بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا حاصل "شمارش غیرقانونی آراء یا تقلب انتخاباتی" بوده، در مقابل ۵۵ درصد اکثریت گفتند که این انتخابات "قانونی و دقیق" بوده است.کمتر از یک سوم از جمهوریخواهان (۳۰ درصد) گفتند که اطمینان دارند در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آرای پستی و غیابی دقیق شمارش شده است. در مقابل، اکثریت ۸۶ درصدی از رای دهندگان حزب دموکرات گفتند که این آراء دقیق شمارش شده‌اند. ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان جمهوریخواه گفتند که "قویا معتقدند" که انتخابات ۲۰۲۰ از ترامپ به سرقت رفته است.نظرسنجی ایپسوس – رویترز نشان داد که اکثریت جزئی از رای‌دهندگان مستقل (۵۴ درصد) اطمینان دارند که آرای پستی و غیابی دقیق شمارش شده است. تنها ۱۶ درصد از رای‌دهندگان مستقل معتقدند که بایدن در نتیجه تقلب انتخاباتی یا رای‌گیری غیرقانونی برنده شده است.


 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها