به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۷۳۷۷۱

خداحافظی رونالد کومان با بازیکنان بارسلونا

خداحافظی رونالد کومان با بازیکنان بارسلونا
گروه ورزشی: فصل برای بارسا با کسب رتبه سومی لالیگا به اتمام رسید. آبی اناری ها که پس از دو شکست خانگی از گرانادا و سلتا و توقف برابر اتلتیکو و لوانته از هفته قبل دیگر شانسی برای قهرمانی نداشتند، دیشب توانستند در زمین ایبار با گل آنتوان گریزمان پیروز شده و با 79 امتیاز به کار خود پایان دهند.

این احتمالا آخرین روز مربیگری رونالد کومان در بارسا هم بود که توانست کوپا دل ری را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کند. کومان خود خوشبین به ادامه کار است ولی بعید به نظر می رسد سران باشگاه نیز با وی موافق باشند.
سرمربی هلندی صبح امروز بازیکنان را در کمپ باشگاه گرد هم جمع کرد و پس از صرف صبحانه، برای شان دقایقی به صحبت پرداخت. او ضمن تشکر از بازیکنان، در یورو 2020، کوپا آمه ریکا و بازی های المپیک آرزوی موفقیت کرد و در نهایت با آنها وداع گفت.همگی بازیکنان به غیر از پدری گونزالس در کمپ حضور داشتند. روزهای پیش رو تکلیف کومان هم مشخص خواهد شد، هرچند گمانه زنی ها به برکناری او نزدیک تر است.
برچسب ها: بارسلونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها