به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۷۳۷۹۹

آدم ربایان مرد ۵۵ ساله دراصفهان دستگیر شدند

آدم ربایان مرد ۵۵ ساله دراصفهان دستگیر شدند
گروه حوادث: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی که فردی ۵۵ ساله را ربوده بودند در کم‌تر از دو ساعت خبر داد.به گزارش مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد آدم ربایی در شهرستان کاشان بلافاصله گروهی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.
 
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۵ ساله توسط سه نفر با تهدید سلاح سرد و به وسیله یک سواری پراید ربوده شده است.جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با اقدامات تخصصی انجام شده مشخص شد این افراد در محور کاشان-نطنز در حال تردد هستند که با همکاری مأموران شهرستان نطنز خودروی آنها شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص سه آدرم ربا که دو نفر از آنها مرد و دیگری زن بود دستگیر و انگیزه خود را نیز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
برچسب ها: آدم ربايی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها