به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۷۳۸۵۸

آخرین اخبار از وضعیت حامد حدادی

آخرین اخبار از وضعیت حامد حدادی
گروه ورزشی: مربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره آخرین وضعیت حامد حدادی و تمرینات ملی‌پوشان صحبت کرد.
مهران آتشی  درباره شرایط تیم‌ ملی بسکتبال با توجه به پیگیری تمرینات، توضیح داد: از هفته پیش بود که ما تمرینات را شروع کردیم و از ابتدای این هفته هم نفرات باقی مانده به تیم اضافه شدند. الان ترکیب تیم در اردو کامل است و تمرینات نیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌روند. ‌البته ما می‌خواستیم برای یک تورنمنت تدارکاتی هم به لبنان برویم که کنسل شد، اما الان در حال آماده سازی تیم هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیر اضافه شدن برخی نفرات به اردو شرایط تمرینی ملی‌پوشان را سخت نکرد؟ توضیح داد: یکی از دلایلی که ما اردو را زودتر شروع کردیم همین بود تا بچه‌ها آرام آرام خودشان را به اردو برسانند، چون یکسری از نفرات در لیگ و یکسری خارج از کشور بودند. ما منتظر بودیم که واکسینه شدن ملی‌پوشان هم کامل و سپس به اردو اضافه شوند.

مربی تیم ملی بسکتبال درباره آخرین وضعیت حامد حدادی تیز گفت: حدادی در حال طی کردن پروسه درمان خود است و در کنار تیم تمرینات اختصاصی‌ و فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهد. او در حال تمرین انفرادی است تا با بهتر شدن شرایطش به تمرینات تیمی بپیوندد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی حدادی در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا بازی نمی‌کند؟ اظهار کرد: درباره این موضوع باید پزشک او تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند بازی کند یا فعلا باید تحت نظر دکتر باشد. گروه درمان در حال تلاش هستند و باید دید شرایط او چگونه خواهد شد. حدادی فعلا اجازه شرکت در تمرینات گروهی را ندارد.
آتشی در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی بزرگسالان بازی تدارکاتی با تیم‌های داخلی در نظر گرفته شده است؟ توضیح داد: یکسری رایزنی‌ها شده و اگر آن تیم‌ها شرایطش را داشتند بازی می‌کنیم. با تیم‌ جوانان هم‌ دیدار می‌کنیم.

او درباره دعوت نشدن مشایخی نیز گفت: به نظر من دقیق این موضوع ‌را باید از آقای شاهین‌طبع که سرمربی هستند پرسید، اما نفرات حاضر در اردو همگی بهترین‌های لیگ برتر هستند که امسال عملکرد خوبی داشتند. سجاد بازیکن بزرگ و خوبی است که زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است، امیدوارم در آینده نه چندان دور به تیم اضافه شود.
برچسب ها: حامد حدادی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها