به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۲۷۳۹۱۳

بنا: طلای المپیک صدها میلیارد ارزش دارد

بنا: طلای المپیک صدها میلیارد ارزش دارد
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از نظر اقتصادی مشکلات داریم و بچه‌ها باید بدانند گرفتن طلا صدها میلیارد ارزش دارد.به گزارش فارس، محمد بنا در حاشیه بازدید نوبخت از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهارداشت: اینکه مسئولین وقت گذاشتند و به اردو آمدند باعث انگیزه شد و نشان می دهند به معقوله ورزش و کشتی اهمیت می دهند و کمک می کنند با تلاش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.
 
وی در خصوص اینکه آیا درخواستی از نوبخت داشتید، گفت: صحبت های لازم در این باره  توسط دبیر انجام می‌شود.
 سرمربی تیم  ملی کشتی فرنگی در مورد پاداش مدال های المپیک تصریح کرد: مسئله پاداش است که مشخص است البته ۲۰۰ سکه سال قبل تکرار شده و جایزه معقولی است امیدوارم بچه ها تلاش کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا قول مدال می‌دهید یا خیر، گفت: نمی توان قول صددرصد داد ولی بچه‌های ما بهترین‌های دنیا هستند و همه تلاش خود را در این دو سال و نیم کردیم. یک سهمیه کمتر گرفتیم ولی ۵ سهمیه هم خوب است. 
بنا در خصوص اینکه قبلا گفته بود پاداش فوتبال با سایر رشته‌ها قابل مقایسه نیست، افزود: طبیعتا فوتبال معقوله دیگری است و نمی توان در مسائل مالی و قرارداد آن نه در ایران و نه در دنیا ورود کرد. پاداش المپیکی ها نسبت به سال‌های قبل برابر است.

وی در مورد اینکه پاداش دوره قبل ۳۰۰ سکه طلا بوده است، یادآوری کرد: از نظر اقتصادی مشکلات داریم. باید بدانند گرفتن طلا صدها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این جایزه را می دهد و کمیته ۱۰ هزار دلار و شهرها و استان ها هم به مدال آوران جایزه و پاداش می‌دهند.بنا در مورد اینکه پاداش سرمربیان نصف ورزشکاران است، گفت: من حاضرم بچه ها طلا بگیرند و به من هیچ پاداشی ندهند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شرایط تمرینات گفت: هیچ دوره ای مثل امسال نبوده که رضایت کامل داشته باشم.بچه‌ها با آرامش تمرین می کنند و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.
برچسب ها: محمد بنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها