به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۷۴۰۹۵

روزهای تیره و تار پورموسوی در آبادان

روزهای تیره و تار پورموسوی در آبادان
گروه ورزشی: در جریان دیدار تیم‌های نفت آبادان و استقلال تهران در یکی از بازی‌های معوقه از هفتم بیستم لیگ برتر، علی‌رغم اینکه هواداران به دلیل همه‌گیری کرونا حق ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند، عده‌ای از هواداران نفت همانند دیدارهای خانگی گذشته این تیم، با ایستادن روی ساختمان‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند که به دلیل ناکامی‌های اخیر تیم‌شان از کوره در رفتند و اقدام به فحاشی به سرمربی نفت کردند. فحاشی که به گفته پورموسوی، تمرکز بازیکن ۱۸ ساله صنعت نفت را برهم زد تا هواداری که می‌توانست یار دوازدهم آبادانی‌ها باشد، کار را برای تیمش در این بازی حساس سخت کند.
 
به گزارش ایسنا، این روزها پورموسوی و شاگردانش در آبادان، یک بام و دو هوا را شاهد هستند و همان هوادارانی که ششم بهمن ماه سال گذشته وقتی نفت در دوازدهمین گام خود در لیگ بیستم در خانه بازی را به سپاهان واگذار کرد، به تشویق پورموسوی و تیمش پرداختند، شب گذشته روی دیگری از هواداری خود از صنعت نفت را نشان دادند. البته این هوادار هم که تنها دلخوشی‌اش نفت و هلهله در ورزشگاه تختی شهرش است، حق دارد که دیگر طاقتش کم و کاسه صبرش لبریز شود.

اما همه مشکلات نفت از جایی شروع شد که مسئولان در رساندن پول در زمان مناسب به این باشگاه تعلل کردند و نفت که در نیم‌فصل اول چندین هفته با جوانانش در صدر جدول بود، رفته رفته به دلیل نبود پول و تقویت نشدن تیم، از روزهای خوب خود فاصله گرفت تا اکنون در منطقه خطر باشد، منطقه‌ای که جز دلهره و استرس برای مردم آبادان، چیز دیگری ندارد.

اما سوال مهم این است که مقصر دل شکسته عاشقان تیم صنعت نفت و حال بد این روزهای نفت آبادان چه کسی است؟ پورموسوی که در آن شرایط سخت ابتدای فصل، وقتی کسی هدایت نفت را نمی‌پذیرفت، این مسئولیت را قبول کرد یا آن‌هایی که کاری از دست‌شان بر می‌آمد و دست یاری باشگاه را برای حمایت رد کردند؟
پورموسوی هم مثل هواداران تیمش حال و روز خوبی ندارد و غمگین از فحاشی‌ها و نامهربانی‌ها است. او حتی گفته، "هفت هفته دیگر در نفت می‌ماند و بعد از آن از این شهر می‌رود و بعد هم مشخص می‌شود، او به نفت، خیانت یا خدمت کرده است." جملات این مربی در نشست خبری شب گذشته بازی با استقلال، نشان از دل پُر او از عده‌ای است که هفته‌ها است، دست از حمایت تیمش برداشته‌اند و به او و تیمش فحاشی می‌کنند.

گویا پورموسوی تصمیم خود را از الان برای جدایی از صنعت نفت در پایان لیگ بیستم گرفته است؛ اما سوال این است که چرا هر فصل صنعت نفت - حال مربی‌اش ایرانی، بومی یا خارجی باشد -، دقیقه ۹۰ و در آستانه آغاز لیگ بسته می‌شود، آن هم با بودجه‌ای کم که بعضا تیم‌های لیگ یکی هم، آن را بیشتر از نفت آبادان دارند و چرا مسئولان این شهر در تمام این سال‌ها، فکری به حال نفت نکرده‌اند تا این تیم در شرایط بهتری پیش از آغاز لیگ بسته شده و بعد، نه سرمربی فحش بخورد و نه دل هوادار عاشق خون شود؟
 
برچسب ها: لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها