به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۷۴۱۹۱

هنوز بازی تمام نشده است

هنوز بازی تمام نشده است
گروه سیاسی:یک فعال سیاسی تاکید کرد: هنوز بازی تمام نشده است و باید منتظر روزهای آتی باشیم، ای بسا کاندیدایی با حکم حکومتی برگردد و همچنین اصلاح‌طلبان را هم متقاعد کنند مانند سال ۹۲ که از آقای روحانی حمایت کردند از شخص دیگری در این دوره انتخابات حمایت کنند.
علی صوفی درباره هفت نامزد معرفی شده از سوی شورای نگهبان برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در واقع اصلاح‌طلبان کاندیدایی معرفی نکردند، هرچند در مرحله اول مجمع عمومی جبهه اصلاحات با معرفی ۱۰ نفر وارد فاز انتخابات شدند و آن‌ها برنامه‌های خودشان را ارائه کردند اما به دلیل آن که جبهه اصلاحات وارد مراحل بعدی نشد؛ یعنی رأی‌‌گیری‌های لازم «یک سوم» و«دوم سوم» را که نیاز داشت تا کاندیداها معرفی کنند انجام نداد، همه رفتند ثبت‌نام کردند تا بعد از تایید صلاحیت ‌ها افراد ارزیابی شوند.
وی خاطرنشان کرد: در اصل جبهه اصلاحات کاندیدایی انتخاب نکرد؛ اما افرادی که ثبت‌نام کردند در جامعه به عنوان کاندیدای جریان اصلاحات معرفی شدند و این جریان به روال سابق خود برگشت و منتظر شد صلاحیت‌ها بررسی شود و بعد بین افرادی که تایید شدند، آن کسی که اقبال عمومی بیشتری دارد و در مناظرات و رقابت‌های انتخاباتی پیشتاز  بود مورد حمایت مردم قرار گرفت را به عنوان گزینه نهایی معرفی کند. وی درباره این‌که فرق رئیسی و جلیلی در چیست و گفتمان این دو به کجا می‌رسد، اظهار داشت: آقای جلیلی از جبهه پایداری است و آقای رئیسی جریان اصولگرایی است و خودش را فراجناحی و مورد تایید و اجماع جریان اصولگرا نشان می‌دهد.این فعال سیاسی تاکید کرد: بعدها فرق رئیسی و جلیلی متجلی خواهد شد و قطعا جلیلی که از جبهه پایداری و تند است به این جبهه وفادار خواهد بود.

 
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۶:۱۳
بعید می دانم عقلای نظام (یا به قول مقام معظم رهبری، نهادهای بالادستی) به شورای نگهبان اجازه بدهند که این طور با آبروی نظام بازی کند. (372961)
.
Europe
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۶:۵۷
تاثر برانگیز هستش که اصلاح طلبان چنان به حقارت و بدبختی افتاده اند ، ورشکسته هایی که به التماس کردن افتادن ! هیچ ابرویی بین مردم ندارید . (372964)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها