به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۷۴۲۱۶

اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی رانداریم

اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی رانداریم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، او و شاگردانش در دیدار‌های پیش رو حق ندارند، هیچ اشتباهی را مرتکب شوند.دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ابتدا گفت: چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنیم، 80 میلیون دلیل برای داشتن انگیزه داریم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به تمرکز اعضای این تیم روی نخستین بازی از دور برگشت مسابقات، اظهار داشت: اکیداً همه را در تیم ملی از فکر کردن یا صحبت کردن در مورد مسابقات گروهی‌مان در آینده منع می‌کنم. تنها دغدغه‌ ذهنی ما در حال حاضر بازی با هنگ‌کنگ است و سایر مسائل فقط باعث به هم خوردنِ تمرکزمان می‌شود. زمانی که همه چیز بر وفق مراد باشد مسلماً همه چیز آسان خواهد بود، اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه چیز برضد ماست.اسکوچیچ با یادآوری خواسته‌ خود از ملی‌پوشان تصریح کرد: حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم. من از بازیکنانم می‌خواهم شخصیت‌شان را به نمایش بگذارند. آنها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام و کمال دارند.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها