به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۷۴۳۱۹

چه بازیکنانی به جام جهانی فوتسال می‌روند؟

چه بازیکنانی به جام جهانی فوتسال می‌روند؟
گروه ورزشی: با توجه به نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال، حدس زدن مسافران لیتوانی دشوار نیست.
به گزارش ایسنا، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ۲۰ بازیکن را برای برگزاری دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی فوتسال اعلام کرد. در این لیست ۲۰ نفره نامی از حسین طیبی و احمد اسماعیل پور دو لژیونر فوتسال کشورمان دیده نمی‌شود که احتمالا در اردوهای آتی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

غایب بزرگ لیست حمید احمدی است که به دلیل بی انضباطی از گیتی پسند کنار گذاشته شد و حالا ناظم الشریعه هم روی نام او قلم قرمز کشیده است.سرمربی تیم ملی فوتسال این بازیکنان را به اردو فرا خوانده است: سالار آقاپور، سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، علی ابراهیمی، فرهاد توکلی، بهزاد عظیمی، محمد نجف زنگی، اصغر حسن زاده، طاها نعمتیان، میثم خیام، حمزه کدخدایی، مسلم اولاد قباد، سهیل جامدی، سعید احمد عباسی، حمیدرضا ره انجام، سینا پرکاس، محمد شجری، رضا سپندار.

در سال های اخیر شمار زیادی از این نفرات بارها به تیم ملی دعوت شده و در لیست نهایی هم قرار گرفتند و حدس زدن نام این بازیکنان چندان دشوار نیست. با توجه به تغییرات کم در تیم ملی و عدم پوست اندازی لازم شناسایی تعداد زیادی از مسافران لیتوانی دشوار نیست.

با توجه به اینکه در لیست نهایی تیم ملی فوتسال ۱۴ بازیکن قرار خواهند داشت تا حدود زیادی می توان نفرات اعزامی را حدس زد. سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی، محمد شجری به همراه حسین طیبی و احمد اسماعیل پور ۱۰ بازیکنی هستند که به احتمال زیاد جزو مسافران لیتوانی خواهند بود و اگر تیم ملی با سه دروازه‌بان به این رقابتها برود سینا پرکاس نیز نفر یازدهم است.

سالار آقاپور، بهزاد عظیمی، میثم خیام و طاها نعمتیان هم چهار بازیکنی هستند که احتمال بسیار زیاد در صورت حضور با دو دروازه بان، نفرات یازدهم تا چهاردهم تیم ملی خواهند بود.البته امکان دارد برخی از این بازیکنان با مشکلاتی مثل مصدومیت روبرو شده و ناظم الشریعه را مجبور به تغییراتی در لیست نهایی بکنند. این اتفاق در حالی رقم می خورد که ناظم الشریعه در اردوهای بعدی از نفراتی جدید مثل حمید احمدی که در این اردو غایب است نیز دعوت به عمل نیاورد.
برچسب ها: فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها