به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۲۷۴۴۲۰
قصد دارند یکی از عاملان سقوط بورس را به عنوان کاندیدای اصلاحات جا بزنند!

منصوری: می‌خواهند برای اصلاح‌طلبان نامزدتراشی هم بکنند!

منصوری: می‌خواهند برای اصلاح‌طلبان نامزدتراشی هم بکنند!
گروه سیاسی: آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در توییتی نوشت: در تلاشند در کنار رد صلاحیت‌های فله‌ای، برای اصلاح‌طلبان نامزدتراشی هم بکنند؛ ما کاندیدا نداریم.

یک اصولگرا: اصلاح‌طلبان از همتی حمایت کنند!
گفتنی اینکه، عباس سلیمی‌نمین (فعال سیاسی اصولگرا) امروز گفته است: فکر می‌کنم که احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از همتی بیشتر است! به هرحال اصلاح‌طلبان با عدم حضور از عرصه انتخابات خودشان را محروم خواهند کرد و عاقلانه نیست که چنین کنند. اکنون دو گزینه دارند (همتی و مهرعلیزاده)! 
اظهارات سلیمی‌نمین در حالیست که عبدالناصر همتی خودش موقع نام‌نویسی در انتخابات به صراحت گفت به صورت مستقل کاندیدا شده و او به همراه مهرعلیزاده در لیست 14 نفره اصلاح‌طلبان نبودند اما اصولگرایان تلاش وافر دارند این دو نفر را اصلا‌ح‌طلب جا بزنند! ضمن اینکه همتی (مدیر کل بانک مرکزی) به دلیل نقش پر رنگی که در سقوط بورس داشته به شدت مورد خشم میلیون‌ها ایرانی قرار دارد که سرمایه‌های خود را در بورس از دست داده‌اند! همین امروز قاضی‌زاده هاشمی یکی از 7 کاندیدای اصولگرا در کنایه به کاندیداتوری همتی در انتخابات گفت: «کسانی که از مقصران اصلی ریزش بازار سرمایه هستند خودشان کاندید انتخابات شده‌اند. از این موضوع تعجب کردم، قطعا در مسیر انتخابات در پیشگاه مردم باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. همتی به عنوان عضو شورای عالی بورس از مقصران اصلی ریزش بورس است.»
با این وجود، اینکه دیگر فعالان اصولگرا همچون «سلیمی نمین» تلاش می‌کنند چنین فردی را به اصلاحات تحمیل کنند، ترفندی است تا از طریق آرای اندک محتمل او در انتخابات، این موضوع را به پای شکست اصلاح‌طلبان و رویگردانی مردم از آنان تفسیر و تبلیغ کنند!

جبهه اصلاحات ایران: نامزدی برای معرفی نداریم
جبهه اصلاحات ایران با صدور بیانیه‌ای به ردصلاحیت‌ گسترده داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: جبهه اصلاحات ایران، تمام تلاش خود را بکار گرفت تا انتخاباتی پرشور و مشارکتی و با حضور نمایندگان همه جریان‌ها و اقشار مختلف برگزار گردد و زمینه برای حل مشکلات اساسی کشور و وضعیت ناگوار اقتصادی و معیشت مردم فراهم شود. اما فرآیندی که در جریان رسیدگی به صلاحیت ها اتفاق افتاد، ضربه‌ شدیدی بر اعتماد و امید مردم برای اصلاح امور از طریق انتخابات و صندوق رای زد. شورای نگهبان در اقدامی از پیش زمینه سازی شده نمایندگان همه جریان‌های سیاسی مختلف کشور را به غیر از یک جریان مشخص حذف کرد. اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران، نه نفر را برای نامزدی در انتخابات پیشنهاد کرده و به دنبال انتخاب یک نامزد واحد از میان آنها بودند. اما با رد صلاحیت همه آنها، اینک جبهه نامزدی برای معرفی به مردم ندارد. این اقدام از نظر ما فقط به معنای حذف اصلاح طلبان نیست، بلکه پیام اصلی آن حذف مردم از فرآیند تصمیم گیری در امور کشور است. اصلاح طلبان با معرفی طیف گسترده‌ای از افراد و گرایش‌ها کوشیدند تا از هرگونه تنش در جریان انتخابات جلوگیری کنند اما مشخص شد که گروهی مصرانه می خواهند کاری کنند که شما مردم و صاحبان سلائق مختلف سیاسی در انتخابات شرکت نکنید و انتخابات با حضور حداقلی شرکت کنندگان و  یک سلیقه خاص برگزار شود. این گزارش را به مردم بزرگ ایران می دهیم تابه عنوان مالکان اصلی کشور، در جریان تلاش های ما و تخریب های دیگران باشند.

جعل خبر بالا توسط یک کانال اصولگرا با تغییر واژه «اصلاحات» به «اصلاح‌طلبان»!

 

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۸:۱۹
بریده باد زبان خائنین به اسلام (373037)
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۹:۲۶
همتی لجنزار بانک. مرکزی را که بابت سقوط. ارزش بول شده را نگهدارد اورا چه به رئیسی جمهوری واقعا که چه شده ایران ویران (373041)
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۰۴:۴۴
خدارو شکر شرکت نمی کنید
اون موقع که شرکت می کردید ستاره سهیل میشد رییس جمهور (373055)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها