به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۷۴۴۲۹

فعالیت رسمی کمیته تنیس فوتبال در ایران

فعالیت رسمی کمیته تنیس فوتبال در ایران
گروه ورزشی: با موافقت معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، کمیته تنیس فوتبال تحت پوشش انجمن فوتوالی فعالیت خواهد کرد.به گزارش ایسنا، به دستور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، کمیته تنیس فوتبال به عنوان زیر مجموعه انجمن فوتوالی در فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آغاز به کار کرد و قرار است برنامه‌های توسعه‌ای این کمیته در دو بخش قهرمانی و همگانی اجرایی شود.
 
رشته ورزشی تنیس فوتبال سابقه زیادی در جهان دارد و تشکیلات جهانی و بین‌المللی آن نیز راه‌اندازی شده که کشورمان به عنوان عضویت این فدراسیون درآمده است.این رشته در جهان به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی در حال توسعه است و در ایران به ویژه در بین فوتبالیست‌ها علاقمندان بسیاری دارد.تنیس فوتبال یک ورزش مبتنی بر فوتبال و فوتوالی است که هدف آن افزایش مهارت های فنی، تمرکز و استقامت بازیکنان است که به صورت یک و دونفره با توپ فوتبال، در سالن و چمن انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها