به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۲۷۴۴۶۲

حرکت جنجالی هریس در دیدار با رئیس‌جمهور کره

گروه بین‌الملل: کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا، طی ملاقات اخیر خود با رئیس جمهور کره جنوبی، در واشینگتن ناخواسته رفتاری مرتکب شد که او را با سیلی از انتقادات مواجه کرد.
حرکت جنجالی هریس در دیدار با رئیس‌جمهور کره
فعالان اینترنتی، ویدیویی را منتشر کردند که درآن کامالا هریس را نشان می‌دهد. او پس از دست دادن با «مون جی آن»، رئیس‌جمهوری کره جنوبی، دستش را با مالیدن به کت خود، پاک می‌کند. پس از انتشار این ویدیو، هریس با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و فعالان اینترنتی و کاربران شبکه‌های اجتماعی، رفتار  معاون اول جو بایدن را «توهین‌آمیز» توصیف کردند؛ که باعث «شرمنده» شدن رئیس‌جمهوری کره جنوبی شد. یکی از کاربران توییتر نوشت: «وقتی می‌دانید دوربین‌ها تمام حرکات شما را ضبط می‌کنند، چگونه مرتکب چنین حرکاتی می‌شوید»؟ برخی دیگر اظهار داشتند، رفتار این مقام آمریکایی ممکن است به دلیل شرایطی که بیماری همه‌گیری کرونا در جهان ایجاد کرده است، صورت گرفت. هریس در مورد این مساله توضیحی نداد و سکوت کرد.
گفتنی اینکه، اغلب رسانه‌های آمریکایی که حامی دموکرات‌ها هستند و در دوران دونالد ترامپ، کوچکترین حرکت او و اعضای دولتش را تبدیل به سوژه اول خبری خود علیه وی و جمهوری‌خواهان می‌کردند، طی چند ماهه اخیر، سوتی‌های جو بایدن و معاونش را کاملا سانسور کرده و کمترین اشاره‌ای به آنها نمی‌کنند!
برچسب ها: كامالا هریس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها