به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۲۷۴۴۶۶

بیرانوند:قول می‌دهم مردم راخوشحال کنیم

بیرانوند:قول می‌دهم مردم راخوشحال کنیم
گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران قول داد این تیم با حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی، مردم و هواداران تیم ملی را خوشحال کند.به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: دیروز تست کرونا دادیم و خدا را شکر همه سالم بودند. امروز هم همه واکسن زدند. شرایط عادی این بود که امروز تمرین نکنیم و فردا در تمرینات باشیم. همه بازیکنان به تیم اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم امروز آخرین تمرین ما در تهران بود و فردا راهی جزیره کیش می‌شویم. امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم. از مردم می‌خواهم به ما انرژی بدهند که بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.
 
وی درباره صعود به جام جهانی گفت: الان شرایط سخت است و مطمئن باشید این اتفاق برای تیم‌ملی رخ می‌دهد. این قول را می‌دهم که مردم را شاد کنیم. مردم برای ما دعا کنند. در ۱۲ روز باید ۴ دیدار را انجام دهیم. امیدوارم خوشحالشان ‌کنیم.دروازه‌بان لژیونر تیم ملی درباره شرایط خودش در اردوی تیم ملی گفت: شرایط خودم خوب است و خدا را شکر مصدوم نیستم. الان شرایطم مساعد است و امیدوارم از فردا در خدمت تیم باشم و در صورت صلاحدید کادرفنی بازی کنم.

بیرانوند درباره شناختش از رقبای ایران و آنالیز رقبای تیم ملی اظهار کرد: با این حریفان بازی کردیم و کادرفنی از آن‌ها شناخت دارد. در موعد مناسب کادرفنی آنالیز خواهد کرد. هنوز جلسه‌ای برای شناخت نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم. فعلا تمرکز ما این است که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

او درباره حضور کریم باقری در کادرفنی و مدیریتی تیم ملی گفت: اتفاق بزرگی رخ داد که آقا کریم اضافه شد. این اتفاق می‌توانست چندین ماه قبل باشد. کادرفنی و بازیکنان خوشحال هستند. مطمئن باشید حضور کریم باقری کمک بزرگی برای تیم ملی است. او همه بازیکنان را می‌شناسند. کریم باقری یک انسان بزرگ است.
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها