به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۲۷۴۴۷۱

میزان پاداش قهرمان لیگ ملت‌های والیبال

میزان پاداش قهرمان لیگ ملت‌های والیبال
گروه ورزشی:قهرمان لیگ ملت‌های والیبال می‌تواند یک میلیون دلار را به جیب بزند.
 لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد.
برای قهرمان این رقابت‌ها چه در بخش مردان و چه در بخش زنان یک میلیون دلار در نظر گرفته شده است. هم‌چنین مدال آوران نقره ۵۰۰ هزار دلار و برنز   ۳۰۰ هزار دلار را دریافت خواهند کرد. گفتنی است که تیم‌هایی که مقام چهارم را کسب می‌کنند ۱۵۰ هزار دلار را به جیب می‌زنند.  
۱۶ تیم برتر جهان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان، آرژانتین و ایران تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها با حریفان به رقابت می‌پردازند. هر تیم در این رقابت‌ها ۱۵ بازی انجام خواهد داد و چهار تیم برتر به فینال صعود می‌کنند تا این که قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. این درحالی است که در حالت معمول و قبل از شیوع کرونا شش تیم به مرحله نهایی این مسابقات صعود می‌کردند.
تمام بازی‌های مرحله مقدماتی جایزه نقدی خواهد داشت که تیم برنده ۹ هزار دلار و بازنده ۴ هزار دلار را دریافت خواهند کرد.
گفتنی است که در مجموع، اگر تیم قهرمان تمام ۱۷ بازی خود را پیروز شود می‌تواند حداکثر ۱.۱۳۵ میلیون دلار را دریافت کند.
همچنین طبق اعلام فدراسیون جهانی، بازیکنانی که در تیم منتخب قرار می‌گیرند ۱۰ هزار دلار و پر امتیازترین بازیکن هر تیم  ۳۰ هزار دلار را برنده می‌شوند.
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها