به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۷۴۶۰۴
باخ:

هرکسی فرصت واکسن زدن دارد، اقدام کند

هرکسی فرصت واکسن زدن دارد، اقدام کند
گروه ورزشی: رئیس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر بر امنیت بازی‌های المپیک توکیو تاکید کرد و گفت که او نیز واکسن زده و هرکسی فرصت انجام این کار را دارد بهتر است واکسن کرونا بزند.به گزارش ایسنا، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) علیه ویروس کرونا واکسینه شد. وی این امر را در جریان همایش بین المللی ورزشکاران اعلام کرد.
 
IOC از ورزشکاران خواسته است که در آستانه بازیهای المپیک توکیو، علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.باخ گفت: در راس همه قوانین قدیمی، توانایی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا وجود دارد. این نه تنها موجب ایمنی شماست بلکه ایمنی اطرافیان شما، همکاران و ساکنان ژاپن را نیز افزایش می دهد. لطفا اگر فرصتی دارید این کار را انجام دهید. کمیته های ملی که در این زمینه با آنها کار می کنیم به شما کمک می کنند.  

وی خطاب به ورزشکاران گفت: می توانم به شما بگویم که من دو دوز واکسن کرونا زدم و همانطور که می بینید حالم خوب است.المپیک که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک سال به تعویق افتاده بود، از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست در توکیو برگزار می شود.
برچسب ها: المپیک توکیو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها