به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۲۷۴۶۳۸

کسانی که نقش می‌خرند ماندگار نیستند

کسانی که نقش می‌خرند ماندگار نیستند
گروه فرهنگی: سامان صفاری درباره بازیگران تازه‌کاری که با خرید نقش وارد فضای بازیگری می‌شوند بیان کرد که اینها ماندگار نیستند و کسانی به نتیجه می‌رسند که سختی کشیده‌اند یا از فضای تئاتر و آموزش آمده‌اند.
سامان صفاری درباره حضور در سریال «روزهای آبی» که این شب‌ها از شبکه پنج پخش می‌شود، بیان کرد: رفتن از فضای پایتخت به منطقه بکر و موضوعاتی که به روستاییان مربوط می‌شود برای من قابل احترام بود و همین تفاوت‌ها نسبت به سریال‌های قبلی‌ام باعث شد حضور در آن را بپذیرم.

وی درباره اینکه این سریال از زمان پخش تاکنون کمتر دیده شده است، اضافه کرد: باید بپذیریم که شبکه پنج مخاطب زیادی ندارد ولی همین که ۱۰ قسمت از یک سریال حدود یک میلیون دیده شده، یک رکورد است و اگر این سریال از شبکه‌های اصلی پخش می‌شد خیلی بیشتر دیده می‌شد و مورد توجه قرار می‌گرفت.

بازیگر «خانه امن» ادامه داد: هنوز خیلی‌ها خبر ندارند این سریال در حال پخش است یکی از کارگردانان تماس گرفت و گفت کار شما خیلی شریف اما مظلوم است و فکر می‌کنم زمانیکه سریال در آی فیلم پخش شود بسیاری درباره آن حرف خواهند زد چون معمولاً به این طریق از پخش سریال‌ها باخبر می‌شوند. با این وجود خوشحالم که در این سریال بودم، شبکه پنج هم از کار راضی است و ما باعث شدیم بینندگان، شبکه پنج را هم ببینند.

وی درباره فضای این کار توضیح داد: فضای کار تمی سیاسی و طنز دارد و همین باعث می‌شود که بیننده خود را داشته باشد. برای خود من فیلمنامه و کارگردان در انتخاب یک کار خیلی اهمیت دارد مثلاً هم در سینما حضور دارم هم تلویزیون و به تازگی فیلم «شهربانو» در جشنواره فجر اکران شد که در آن هم حضور داشتم.

صفاری درباره حضور در سریال‌های شبکه خانگی نیز بیان کرد: سریال‌های خانگی از لحاظ گریم و لباس به سینما نزدیک است و پیشرفت می‌کند و فکر می‌کنم در آینده مخاطب هم دست به انتخاب می‌زند و بیننده هر کاری را نمی بیند. به تازگی چند سریال نمایش خانگی هم به من پیشنهاد شد که پول خوبی هم داشت اما نقش‌های پیشنهادی را دوست نداشتم. از طرفی برخی به من می‌گویند خیلی پرکارم ولی فکر می‌کنم روند خوب و درستی را جلو می‌روم.

این بازیگر در پایان درباره نقش فروشی‌هایی که توسط برخی بازیگران تازه کار در تلویزیون و شبکه خانگی بوجود آمده است، بیان کرد: کسی که پول می‌دهد و وارد این فضا می‌شود به نظرم ماندگار نیست. افرادی الان نتیجه می‌گیرند که سختی کشیده‌اند، بچه‌های تئاتر بوده‌اند یا هنرجوی کلاس‌های بازیگری و دانشگاه هستند و من یکی دو نفرشان را در سریال «می خواهم زنده بمانم» می بی نم که الان در دهه چهارم زندگیشان به چنین جایگاهی رسیده‌اند و دارند نتیجه می‌گیرند.
برچسب ها: سامان صفاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها