به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۷۴۶۷۷

کرونا مانع سفر انگلیسی ها به کن می‌شود؟

کرونا مانع سفر انگلیسی ها به کن می‌شود؟
گروه فرهنگی: در صورت اعمال قانون قرنطینه هفت روزه برای مسافران انگلیسی به فرانسه، سینماگران انگلیسی که به حضور در جشنواره کن امیدوار هستند، با چالشی جدی برای شرکت در این رویداد سینمایی مواجه خواهند شد.به گزارش ایسنا، دولت فرانسه از روز دوشنبه آتی قوانین جدید قرنطینه ای برای مسافران اعمال خواهد کرد اما این محدودیت‌ها احتمالا تا ماه آینده پایان خواهد یافت.
 
این محدویت ها ناشی از افزایش شیوع نوع هندی ویروس کرونا در انگلستان است که نگرانی هایی را برای دولت  فرانسه ایجاد کرده است. در صورتی که قانون قرنطینه هفت روزه برای مسافران ورودی به فرانسه از انگلیس و سایر کشورها تا اوایل ماه جولای همچنان برقرار باشد، مسئولان جشنواره کن تلاش خواهند کرد معافیت هایی را برای ورود سینماگران به فرانسه در نظر بگیرند به شرطی که این افراد به طور کامل واکسینه شده باشند و تست منفی PCR آنها 72 ساعت قبل از ورود به فرانسه منفی باشد

دولت فرانسه اعلام کرده شرایط بهداشتی را به صورت مستمر ارزیابی می‌کند و دستورالعمل ها و محدودیت ها را مرتبا مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهد.هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) و با حضور «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: جشنواره کن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها