کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو جامعه روحانیت مبارز:

آقاي روحانی را‌ از اصلاح‌طلبان پس می‌گیریم!

19 دی 1392 ساعت 8:46

گروه سياسي: یک عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که سران اصول گرا برای هماهنگی جریان اصول گرا و دولت هماهنگی لازم را به کار بگیرند تا کرسی‌های مجلس را در اختیار خود کنند.


حسین ابراهیمی، در گفتگو با "تدبیر" با اعلام اینکه "شخص روحانی اصول گرا است" درباره چینش مجلس دهم گفت: "وقتی به پیکره دولت نگاه می‌کنیم افراد اصلاح طلب بیشتر حضور دارند تا افراد اصول گرا و ما باید این ضعف حضور اصولگرایان در قدرت را در انتخابات مجلس دهم جبران کنیم. اصلاح‌طلبان تا آخر با روحانی نمی‌مانند و آینده روحانی طبعا با اصول‌گرایان رقم می‌خورد؛ البته ما آقای روحانی را از اصلاح‌طلبان پس می‌گیريم تا چنانچه برنامه‌ای طراحی شد و معتدلین جریان اصول گرایی هماهنگ شدند کرسی‌های مجلس آینده در اختیار اصولگرایان و دولت قرار بگیرد."

او می‌گوید: البته باید دید که تا چه حد روحانی برای ائتلاف با اصول گرایان تمایل دارد و سران اصول گرا چگونه می خواهند آقای روحانی‌ای که اصلاح طلبان احاطه اش کرده‌اند را پس بگیرند. مشکل اصلی اصولگرایان این است که اصلاح‌طلبان آقای روحانی برآمده از جریان اصولگرایی را به نام خود مصادره کرده‌اند. البته آقای روحانی هم جدیدا کمتر از اصولگرا بودنش صحبت می‌کند ولی خودش هم می‌داند که ما می‌دانیم او اصولگراست! عضو شورای مرکزی جامعیت روحانیت مبارز معتقد است که برای این کار باید رایزنی‌های زیادی صورت بگیرد و سران اصول گرایی بنشینند و ببینند چطور با روحانی ائتلاف کنند که به مصلحت باشد؟


کد مطلب: 27469

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/27469/آقاي-روحانی-را-اصلاح-طلبان-می-گیریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir