به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۷۴۶۹۱

شاید در لهستان انتخابی رو در رو بگذاریم

شاید در لهستان انتخابی رو در رو بگذاریم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه مرتضی قیاسی مدیریت کشتی را از ابتدا تا انتها مقابل امیرمحمد یزدانی در دست داشت، گفت: یزدانی با مبارزه ای که کرد نمی دانست چه چیزی را از دست می دهد.به گزارش ایسنا، غلامرضا محمدی پس از مبارزه انتخابی المپیک در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد که با برتری قاطع مرتضی قیاسی مقابل امیرمحمد یزدانی به پایان رسید، در پاسخ به این سوال که آیا بار دیگر مبارزه تکرار می شود یا خیر، گفت: پیش از برگزاری انتخابی بر روی سایت فدراسیون نیز اعلام شده بود که تک کشتی برگزار می شود و اگر مشکلی باشد می توانیم مبارزه را تکرار کنیم اما مشکل خاصی اتفاق نیفتاد و اختلاف هم زیاد بود پس مبارزه دیگر تکرار نمی شود.
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: قیاسی در چند وقت گذشته رو به جلو بوده و در مسابقات آسیایی هم نمایش نسبتا خوبی داشت. او تمریناتش را خوب انجام داد و امروز هم تمرکز لازم را برای کسب پیروزی داشت اما در مقابل یزدانی‌ نمی دانست چه چیزی را از دست می دهد. قیاسی از اول تا آخر مدیریت کشتی را در دست داشت و در نهایت نیز پیروز مبارزه شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این پیروزی قیاسی مسافر توکیو شده است، گفت: می شود گفت تکلیف مشخص است. قطعا یزدانی هم در اردو می ماند. این ها سرمایه های کشتی ما هستند و اگر مشکل خاصی مثل مصدومیت نیفتد تکلیف این وزن مشخص شده و قیاسی عازم المپیک می شود.

محمدی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر نمایندگان اعزامی ایران در ۳ وزن دیگر المپیکی، در جریان تورنمنت لهستان رو در رو نشوند آیا باز هم امتحان دیگری در کار خواهد بود یا صرفا به نتایج آن ها در لهستان توجه می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که با آقای دبیر داشتیم و ایشان هم در حضور همه اعلام کرد، این احتمال وجود دارد در لهستان کشتی رو در رو هم بگذاریم. ما کار را در لهستان تمام می کنیم تا ترکیب تیم در المپیک مشخص شود چرا که فرصت زیادی نداریم. اگر نیاز باشد در همان لهستان مبارزه رو در رو می گذاریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی به همه کشتی گیران نگاه برابر دارد یا خیر، گفت: تا جایی که توانستیم این کار را انجام دادیم. قطعا کشتی گیری که بهتر تمرین کرده و در میادین خارجی بهتر کار می کند مد نظر خواهد بود. وقتی برای حسن یزدانی و رضا اطری و وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی گذاشتیم و ۳ وزن هم به لهستان اعزام می کنیم قطعا نشان داده‌ایم نگاه برابر داریم. سعی کردیم شرایط برابر باشد و بچه ها خود را در میدان نشان بدهند.وی افزود: فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیریم. قطعا میدان خارجی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. ۳ نماینده دیگر نیز در لهستان مشخص می شوند و ان‌شاءالله ۶ نماینده ایران در المپیک معرفی خواهند شد.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا غایبان‌ جام تختی و همچنین نفراتی که حذف شدند، شانسی برای مسابقات جهانی نروژ دارند یا خیر، گفت: مرحله اول انتخابی تیم ملی جام تختی بود. کسانی که کشتی نگرفتند شرایطشان بررسی می شود. کشتی گیری مثل یدالله محبی که در مسابقات با پارگی ابرو شکست خورد نیز قطعا مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. مطمئنا کادر فنی قهری برخورد نمی کند. البته برخی ها مثل سوادکوهی، داستان و حسینی به نفع خودشان است که در این برهه به اردوی تیم ملی دعوت نشوند تا به خودشان بیایند.
برچسب ها: کشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها