به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۷۴۶۹۷

ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال چیست؟

ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال چیست؟
گروه اقتصادی: برت هیت، مدیر عامل شرکت سلطنتی فلزات گران‌بها (metalle royalty) در رابطه با کریپتوکارنسی‌ها هشدار دارد و این بازار را بحران مالی بعدی دانست.( royalty metalla) یک شرکت مستقر در کانادا است که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد. دارایی خالص این شرکت حدود نیم میلیارد دلار است.
 
برت هیت مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای با کیتکونیوز گفت: «هنگامی که به بحران‌های مالی چند دهه گذشته نگاه می‌کند، پی می‌برید که همه این بحران‌ها یک چیز مشترک دارند و آن این است که یک محصول مالی جدید که به خوبی درک نشده است روی کار آمده است.»

اگر به بحران مسکن در سال ۲۰۰۸ بازگردیم با تعهدات بدهی وثیقه‌ای، پشتوانه گسترده‌ای از اوراق بهادار با پشتوانه رهن را پذیرفته‌ایم. هنگامی که مردم این را پذیرفتند این محصول مالی جدید به وجود آمد.هیت نگرانی‌هایی در مورد ریسک سیستمی ناشی از سرمایه‌گذاری انبوه به یک کلاس دارایی جدید دارد. او احساس می‌کند این کلاس دارایی هیچ ارزش ذاتی ندارد.

وقتی سرمایه زیادی از طرق کیف پول‌های دیجیتال در سراسر جهان از بین رفته باشد عواقب زیادی هم دارد.
هیت از پیش‌بینی اینکه بیت‌کوین جای طلا را می‌گیرد مات و مبهوت است. او می‌گوید: در ۱۰ هزار ارزی که در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد بسیاری از این ارزها از فناوری بهتری نسبت به بیت‌کوین برخوردار است و انرژی کمتری استفاده می‌کنند. وقتی تکنولوژی‌های بهتری وجود دارند پس ارزش ذاتی بیت‌کوین چیست؟
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها