به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۷۴۷۰۳

تشبیه رای ندادن افراد به نماز نخواندن

تشبیه رای ندادن افراد  به نماز نخواندن
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: اینکه برخی می‌گویند چون شورای نگهبان گفته فلانی صلاحیت ندارد پس من رای نمی‌دهم مثل این است که بگویی نماز هم نمی‌خوانم، تو مسلمانی، اهل عبادتی و خدا را قبول داری نمی‌توانی این حرف را بزنی.
سید احمد علم‌الهدی گفت:افرادی که یک کلمه از حرف‌های من را می‌گیرند و در فضای مجازی پخش می‌کنند و استهزا می‌کنند اگر مرد هستند بیایند دلیلی که پشت حرف من است را نیز بشنوند و پخش کنند، من از خودم حرف نمی‌زنم حرف پیامبر(ص) است، کسی که بگوید من در انتخابات شرکت نمی‌کنم بر اساس روایت پیامبر(ص) مسلمان نیست چه برسد به قلم شکسته‌ای که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید؛ اینکه نزدیک انتخابات مقام معظم رهبری و مراجع فتوا می‌دهند شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است بر اساس همین روایت است.
وی گفت: هر چه رهبری بعنوان ولی فقیه بگویند قول الفصل است، شورای نگهبان، شورای نگهبان قانون اساسی است نه شورای نگهبان مصلحت. احراز صلاحیت بر اساس یک سلسله اطلاعات رسیده از ۶ دستگاه و منبع رسمی کشور شامل قوه قضاییه، دیوان محاسبات، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، دستگاه اطلاعاتی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی توسط شورای نگهبان انجام می‌شود و بر اساس حرف و نظر دیگران نیست. بررسی صلاحیت نامزدها بر اساس این اطلاعات، وظیفه قانونی شورای نگهبان است؛ اگر با این اطلاعات صلاحیت یک نفر برایشان احراز نشد دلیل بر این نیست که آن فرد صالح نیست، بلکه او ممکن است صالح باشد اما شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی برایش احراز نشده است. باید فحش داد؟ اگر کسی اعتراض دارد باید از منبع اطلاعاتی پیگیری کند.
 علم‌الهدی افزود: اینکه به شورای نگهبان بگوییم مصلحت را در نظر بگیر مثل این است که در یک بازی فوتبال به دروازه بان بگوییم برو گل بزن؛ گل زدن کار خوبی است اما وظیفه دروازه‌بان چیز دیگری است و اگر بخواهد گل بزند دروازه را باید رها کند. در راس نظام ولی فقیه وجود دارد و هرچه مصلحت باشد دستور می‌دهد. ۴۲ سال است نزدیک انتخابات رسانه‌های صهیونیست این حرف‌ها را زده‌اند و مشروعیت انتخابات را زیر سوال برده‌اند، کسی هم که در داخل این حرف را بزند و بگوید بخاطر احراز صلاحیتهای شورای نگهبان جمهوریت وجود ندارد دانسته یا ندانسته همدست انها و مثل مورچه‌ای است که وقتی آب به لانه‌اش افتاد گفت دنیا را آب برد.


 
برچسب ها: شورای نگهبان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۷:۴۶
سخنان گهربار جناب علم الهدی (373112)
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۹:۰۶
رای دادن در یک انتخابات مهندسی شده چی؟
رد صلاحیت گسترده نامزدها چی؟
چرا در این مواقع یاد دین و خدا و پیامبر نمی افتید؟ (373115)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها