به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۷۴۷۶۰

تجدید دیدار بازیگران «فرندز» بعد از ۱۷سال

تجدید دیدار بازیگران «فرندز» بعد از ۱۷سال
گروه فرهنگی: شاید شما هم این روزها هنگام جستجو برای دانلود کردن سریال «دوستان» یا «فرندز» به مناسبت تجدید دیدار بازیگرانش، شوخی بامزه گوگل با هنرپیشه‌های این سریال را دیده باشید.«فرندز» یک مجموعه کمدی موقعیت بسیار معروف و پرطرفدار آمریکایی بود که شبکه ان‌بی‌سی آن را از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ پخش کرد. این مجموعه که ده فصل دارد و هنوز هم در شبکه‌های مختلف آمریکا در حال بازپخش است درباره شش دوست است که محله منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

از چند سال پیش زمزمه‌هایی برای گرد هم آوردن دوباره بازیگران سریال فرندز شنیده می‌شد تا این که بالاخره آنها در روز پنجشنبه ۲۷ مه (۶ خرداد) به اتفاق دیگر عوامل سازنده در همان محل فیلمبرداری در سنترال پارک حضور یافتند تا در برنامه «تجدید دیدار» شرکت کنند. آنها به صحنه‌ای با همان دکور اصلی فیلم با مبل معروفش حاضر شدند.برنامه «تجدید دیدار» بازیگران سریال کمدی «دوستان» در شبکه ویدیویی آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شد.
گوگل نیز پیشتر به همین مناسبت در صفحه جستجوی خود با بازیگران این سریال شوخی کرده بود، به طوری که با کلیک کردن روی نام هر یک از بازیگران به انگلیسی در صفحه گوگل، یکی از ویژگی‌های معروف آن بازیگر با یک آیکون در سمت راست صفحه زیر عکسش نمایان می‌شود.

فیبی بوفی (با بازی لیسا کودرو)
اگر نام این شخصیت را در گوگل جستجو کنید، شکل گیتاری را در سمت راست می‌بینید و روی آن که کلیک کنید، تصویر گربه‌ای رقصان ظاهر می‌شود. این گربه اشاره به ترانه‌ای دارد که درباره یک «گربه بوگندو» بود و فیبی در فیلم «دوستان» آن را با صدای فالش می‌خواند.

ریچل گرین (با بازی جنیفر آنیستون)
گوگل این شخصیت را با یک شکلک مدل موی سر زنانه نشان داده است. اشاره این به مدل مویی است که این شخصیت در سریال «دوستان» داشت و بعد از آن در میان خانم‌ها مد شد.

چندلر بینگ (با بازی متیو پری)
شخصیت خیالی چندلر در سریال تلویزیونی «دوستان» به همراه شخصیت دیگر یعنی «جویی» یک اردک و یک جوجه خروس را به فرزندخواندگی گرفته‌اند. روی آیکون صندلی زیر عکس چندلر کلیک کنید و این دو حیوان بامزه را ببینید.

مانیکا گلر (با بازی کورتنی کاکس)
این شخصیت در سریال، آدمی است که وسواس تمیزی دارد. نماد ویژه کاراکتر او را در گوگل کلیک کنید و انیمیشن آن را ببینید.
جویی تریبیانی (با بازی مت له بلانک)
شکمو؛ این توصیف بازیگر نقش «جویی» است که جستجوگر گوگل آن را با تصویری از یک قاچ پیتزا نشان داده و شما با کلیک کردن روی آن نیز یک انیمیشن را خواهید دید.

راس گلر (با بازی دیوید شویمر)
شوخی موتور جستجوی گوگل با راس، شاید بامزه‌ترین شوخی‌اش با بازیگران «دوستان» باشد. در یکی از صحنه‌های سریال، شخصیت‌ها می‌خواهند یک مبل بزرگ را از در وارد کنند، اما مبل به راحتی وارد نمی‌شود و راس مرتب می‌گوید: «کجش کن، کجش کن!» این جمله را داشته باشید، روی آیکون کاناپه کلیک کنید و خودتان ببینید چه اتفاقی می‌افتد.
برچسب ها: سریال فرندز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها