به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۷۴۷۷۹

نامزدهای این دوره خروس‌جنگی نیستند

نامزدهای این دوره خروس‌جنگی نیستند
 گروه سیاسی: یك سخنران مذهبی گفت: این روزها برخی می‌گویند که فلان نامزدها رد صلاحیت شده‌اند، بنابراین مشارکت کم می‌شود، در صورتی که چرا باید حضور برخی نامزدها که مثل خروس جنگی به نامزدهای دیگر می‌پریدند و به یکدیگر بی‌ادبی می‌کردند، موجب رونق انتخابات شود.
 حجت الاسلام پناهیان گفت:   امروز افرادی در معرض رأی مردم قرار گرفته‌اند که می‌توانند مثل آدم برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند و اهداف خود را تبیین کرده و سطح آگاهی مردم را برای حضور در انتخابات و رأی صحیح بالا ببرند.
وی  با بیان اینکه افرادی که امروز تایید صلاحیت شده‌اند، دوست دارند وضع موجود را تغییر دهند، تصریح کرد: در این انتخابات احتمالا نامزدها همچون خروس جنگی بهم نخواهند پرید و انتخابات بر اثر یک هیجان کاذب بنا نیست پررونق شود. برای رونق‌دار شدن انتخابات امسال نیازمند احساس مسئولیت مردم هستیم.
پناهیان گفت: البته باید بدانیم فردی که انتخاب می‌شود و بنای تحول دارد اگر میزان رأی‌اش کم باشد، همین بانیان وضع موجود زبانشان دراز خواهد شد، بنابراین حضور هرچه بیشتر در انتخابات مهم است. شما در انتخابات یک رئیس جمهور انتخاب نمی‌کنید بلکه به تمام وزراء، مدیران کل و مسئولان بعدی دولت رأی می‌دهید و حتی نوع کار کردن کارمندان را هم انتخاب می‌کنید، زیرا یک انتخاب بد می‌تواند منجر به کم‌کاری کارمندان و یا حتی نعوذ بالله رشوه گرفتن آنها شود. یک رئیس جمهور قوی، با برنامه و پاکدست می‌تواند تحول را در کشور ایجاد کند.
این سخنران مذهبی گفت: اگر رئیس جمهور بعدی رأی‌اش کم باشد مورد تضعیف بانیان وضع موجود و حتی مدیران میانی که موجب تعطیلی کارخانه‌ها شده‌اند قرار می‌گیرد. ما کارمند و مدیران میانی دلسوز زیاد داریم، اما رئیس جمهور قوی می‌خواهند تا پای کار بیاید.وی با بیان اینکه احساس مسئولیت را باید مبنای انتخاباتی خود قرار دهیم، تصریح کرد: این روزها در فضای مجازی تبلیغ می‌شود که برای چه کسی رأی دهیم؟ من جوانان را به خاطرات شهدا ارجاع می‌دهم. آنها روزی خون خود را فدا کردند، اما نگفتند برای چه کسی خون می‌دهیم. در آن زمان حتی در جبهه‌ها کارشکنی می‌شد و مدیران دولتی کم کاری می‌کردند اما شهدا کار خود را می‌کردند.

 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها