به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۷۴۷۸۱

صدیقی: باید انتخابات را یک عبادت ببینیم

صدیقی: باید انتخابات را یک عبادت ببینیم
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران گفت: انتخابات جای حزب و حزب بازی نیست؛ امروز باید به انتخابات به چشم یک عبادت بنگریم.
حجت الاسلام کاظم صدیقی، با بیان اینکه امروز در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داریم، گفت: ملت بزرگ، شهید پرور و انقلابی ایران در آستانه انتخابات قرار دارند و باید بدانند این انتخاب به منزله سپردن سرنوشت کشور به دست یک فرد است.
وی اختیارات گسترده رییس جمهور را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: همه مسائل کشور اعم از سیاست، اقتصاد، امنیت، عمران، آبادانی، تولید و توزیع، بودجه کشور و مواردی از این دست به نوعی به ریاست جمهوری مرتبط می شود، از این رو باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشیم.صدیقی حساس ترین پست بعد از جایگاه رهبری را ریاست جمهوری دانست و با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم پای صندوق‌های رأی کمرنگ باشد و در انتخاب نیز دقت‌های لازم صورت نگیرد، دشمنان خوشحال می شوند و به کشور آسیب‌های جدی وارد خواهد شد.
وی بر ضروت صداقت نامزدها در انتخابات تأکید و ابراز کرد: انتخابات جای حزب و حزب بازی نیست، بلکه این موضوع را باید جزء حقوق نسل ها بدانیم و امانت الهی را به دست افراد صالح و شایسته بسپاریم؛ امروز باید به انتخابات به چشم یک عبادت بنگریم.


 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها