به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۷۴۷۸۶

بارش پراکنده باران در این ۴ استان کشور

بارش پراکنده باران در این ۴ استان کشور
گروه جامعه: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور پرداخت.
کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات سمنان در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب احتمال رعدوبرق و بارش پراکنده باران وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در ارتفاعات سمنان و خراسان شمالی همین شرایط پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق مواجه هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشوربا افزایش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه مواجه هستیم، افزود: روز دوشنبه همین مقدار کاهش دما برای سواحل دریای خزر، شمال شرق و استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور تا آخر هفته افزایش نسبی دما دارند.
رفیعی با اشاره به اینکه امروز و فردا در سواحل دریای خزر و به ویژه مناطق کوهستانی گیلان، مازندارن و به خصوص غرب این استان و اردبیل با وزش باد جنوبی مواجه هستیم، اظهار کرد: در استان‌های خوزستان، ایلام و منطقه زابل روز‌های دوشبنه و سه‌شنبه در برخی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد و احتمال خیزش گرد و خاک در مناطق وجود دارد.

وی ضمن بیان اینکه روز دوشنبه دریای خزر مواج می‌شود، متذکر شد: همین شرایط از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای بخش‌هایی از خلیج‌فارس پیش‌بینی می‌شود.این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد مواجه است و حداکثر دما در این شهر ۳۶ و حداقل دمای آن فردا به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها