به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۷۴۸۳۵

تاریخ کناره‌گیری جف بزوس از آمازون اعلام شد

تاریخ کناره‌گیری جف بزوس از آمازون اعلام شد
گروه اقتصادی: جف بزوس در بیست و هفتمین سالروز تاسیس کمپانی آمازون از مدیرعاملی این شرکت کنار می رود.جف بزوس فردای روز استقلال کشور آمریکا یعنی روز ۵ جولای (۱۴ تیر) بعد از نزدیک به سه دهه از سمت خود به عنوان مدیرعاملی شرکت آمازون کنار می رود.بزوس در سخنرانی سالانه سهامداران آمازون در روز چهارشنبه ۲۶ می اعلام کرد که روز ۵ جولای از سمت خود کنار می رود و اندی جاسی مدیرعامل بخش سرویس های وب آمازون جانشین وی می شود.
 
آمازون پیش از این برنامه انتقال مدیریتش را اعلام کرده بود و البته بزوس چندان از بحث های مدیریتی این شرکت دور نخواهد شد، او نقش رییس اجرایی را در این کمپانی برعهده خواهد گرفت.بزوس دلیل انتخاب روز ۵ جولای را برای کناره گیری از سمتش نیز اعلام کرد، او گفت: آن تاریخ را انتخاب کردیم چون برای ما احساسی است، روزی که آمازون را ایجاد کردیم دقیقا ۲۷ سال پیش بود.
 
این سرمایه دار بزرگ همچنین به سهام داران این اطمینان را داد که جانشینش از استانداردهای بالایی برخوردار است. او تاکید کرد، اندی جاسی نمی گذارد دنیای آمازون معمولی شود و انرژی لازم را برای زنده نگه داشتن کمپانی که موجب ویژه و خاص بودن آن می شود، دارد.
برچسب ها: جف بزوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها