به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۷۴۸۸۳

پایش بیش از ۳۲۷ هزار نفر در مبادی مرزی کشور

پایش بیش از ۳۲۷ هزار نفر در مبادی مرزی کشور
گروه جامعه:رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی کشور پایش شدند.مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، با اشاره به طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ اسفندماه تا صبح امروز ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی کشور پایش و از ۱۷ هزار و ۳۷۴ مسافر هم تست pcr گرفته شد.
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به قرنطینه ۶۳ مسافر در مبادی مرز‌های کشور بیان کرد: همچنین از  ۴۵۴ هزار و ۴۶۸ مسافر تست فوری کرونا گرفته شد.او در ادامه بیان کرد: همچنین در  ۷۲ ساعت گذشته ۳۶۰ هموطن آسیب‌دیده در حوادث امدادرسانی شدند.

ولی پور افزود: در این مدت  ۲۷۸ ماموریت امداد و نجات انجام شد و همچنین به ۳۶۰ نفر از هموطنان آسیب دیده در انواع حوادث امدادرسانی شد و ۲۱۲ نفر نجات یافتند و ۱۶۲ آسیب دیدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و ۷۵ نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این بازه زمانی ۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران جمعیت انجام شد و ۳۰ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.
برچسب ها: غربالگری کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها