به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۲۷۴۹۶۲

هشدار شدیدالحن فرماندهان سپاه به اسرائیل

هشدار شدیدالحن فرماندهان سپاه به اسرائیل
گروه سیاسی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمده 3 هزار موشک شلیک شده فلسطینیان توسط خودشان تولید شده است؛ آنها باید به فکر اداره کل فلسطین باشند و به همین دلیل به تاسیسات زیربنایی سرزمین اشغالی حمله نکردند؛ رژیم صهیونیستی باید به فکر ترک این سرزمین باشد.
 سردار اسماعیل قاآنی اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در شرایط تحریم  و محاصره توانستند در سه روز اول جنگ غزه تقریبا دو برابر جنگ 22 روزه موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند که این موضوع بخشی از اقتدار جبهه مقاومت است.وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید دست بچه‌های فلسطین و جبهه مقاومت را پر کرد، گفت: معنایش همین موضوع است که دست این بچه‌ها پر شد و آنها اینگونه خود را نشان دادند و بگونه‌ای مقتدرانه عمل کردند که رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشورهای همراهش خواست که به فلسطینی‌ها بگویند جنگ را متوقف کنند اما فلسطینی‌ها شروط خود را غالب کردند.سنگین‌ترین گلوله‌های فلسطینیان آخرین گلوله‌هایی بود که به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.
سردار قاآنی گفت:‌ امروز در سراسر عالم به برکت شهدای عالی مقام و شهدایی مانند شهید حجازی اقداماتی صورت گرفته که هر روز جبهه مقاومت عمق بیشتری پیدا کرده و نشان دادیم که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد. من به عنوان کسی که در کنار جبهه مقاومت هستم می‌گویم که گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح و تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پا درآورد چرا که فلسطینی‌ها عمده این امکانات گسترده‌ای را که آنها استفاده کرده‌اند در سرزمین‌های خود تولید می‌کند.وی افزود: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی از هم اکنون به بعد آن است که باید فلسطینیان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اداره کل سرزمین فلسطین اعم از سرزمین 1948، سرزمین 1967 و سرزمین غزه داشته باشند و از هم اکنون باید به سمت اداره سرزمین برای همه فلسطینیان بود. رژیم صهیونیستی بلا تردید باید برای زمانی که کنترل سرزمین‌های اشغالی را به فلسطینیان واگذار کند و اداره‌اش از اختیار آن خارج شود فکر کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم که صهیونیست‌ها قبل از آنکه خانه‌هایشان که در اروپا و آمریکا فروختند و به سرزمین‌های اشغالی آمدند به آنجا بازگشته و قبل از آنکه این خانه‌ها گران شود آنجا را بازسازی کند.وی افزود: خیلی از تأسیسات زیربنایی در سرزمین اشغالی در دسترس موشک‌های فلسطینی بود و می‌توانستند مورد اصابت قرار دهد اما این کار را نکردند زیرا زمان طولانی نمی‌برد که فلسطینی‌ها از این تأسیسات استفاده کنند.وی گفت: فلسطینی‌ها باید به فکر اداره کل فلسطین باشند و رژیم صهیونیستی هم باید به فکر ترک این سرزمین باشد.
 آنها باید جمع کنند و بروند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این پیروزی‌ها و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها تنها مختص به سرزمین‌های اشغالی، لبنان، سوریه، ایران، عراق و یمن نیست و آنها باید جمع کنند و بروند. سردار امیرعلی حاجی‌زاده، با اشاره به جنگ ۱۲ روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنگ ۱۲ روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه‌چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید، دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی‌ها چه گفت، آنها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری نظامی را از آنها گرفته است.
سردار حاجی زاده  با بیان اینکه استخوان‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه ترک خورد و همه این را دیدند،اظهار داشت: این تنها شروع فروپاشی رژیم صهیونیستی و نقطه عطفی در فروپاشی آنهاست.فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه با فروپاشی رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز فرو خواهد ریخت، گفت: همه آنهایی که در جهان ظلم کردن نیز فرو خواهند ریخت و ان‌شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش روست.وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید چمدان هایش را ببندد و در جستجوی منطقه دیگری برای زندگی باشد. رژیم صهیونیستی از موشک ها و راکت هایی شکست خورد که ملت فلسطین با دستان خود و با لوله های فاضلاب آن ها را ساخت. رژیم صهیونیستی رژیمی سست است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ با ایران تنها حرف های بیهوده و اباطیل است به ویژه بعد از اینکه در برابر مقاومت فلسطین شکست خوردند.فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با اشاره به تهدیدات بیهوده رژیم صهیونیستی گفت: نوار غزه که اکنون در محاصره قرار دارد توانست شکست بزرگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.
زمان افول رژیم صهیونیستی فرا رسیده است
 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از شکست‌های پی‌درپی که متحمل آن شد، تهدید می‌کند چون می‌داند رو به افول است.
 سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» در گفت‌وگو با شبکه یمنی «المسیره» بر نزدیک بودن زمان افول رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
بر اساس گزارش المسیره، سردار شکارچی در این خصوص گفت: «موساد صهیونیستی می‌گوید که اولویتش ایران است و رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند چون می‌داند پس از شکست‌های پی‌درپی رو به افول و ضعف است».سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد:‌ «تهدیدات دشمن و موساد علیه ایران در واقعیت ارزشی ندارد زیرا دشمن اکنون درد می‌کشد و زمان آن فرا رسیده که فروپاشی رژیمش را بپذیرد».وی اضافه کرد: «متأسفانه برخی از کشورهای مرتجع در منطقه مثل عربستان سعودی، بحرین، امارات به‌رغم اختلاف نظر مردمانشان در خصوص رژیم صهیونیستی، با این رژیم برای حفظ عرش خود همکاری دارند؛ اما آن‌ها در پایان سقوط خواهند کرد».
این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها