به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۷۵۰۶۵

آتش سوزی در جنگلهای سردشت مهار شد

آتش سوزی در جنگلهای سردشت مهار شد
گروه جامعه: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت از مهار آتش در جنگلهای شهرستان خبرداد.رحمانی بااشاره به وقوع آتش سوزی در جنگگلهای سردشت در روز جمعه ۷ خرداد افزود: آتش سوزی در منطقه صعب العبور همراه با وزش باد بود که این امر عملیات اطفا را با مشکل مواجه می کرد. وی ادامه داد: ساعاتی پس از حریق، عملیات اطفا انجام و حریق مهارشد اما با وزش مجدد باد و سرازیر شدن کنده های چوب سوخته آتش سوزی گسترش یافت و بیش از ۶۰ هکتار از جنگلهای سردشت در آتش سوخت. اما با تلاش نیروهای منابع طبیعی،هلال احمر،سمن ها و مدیریت بحران بعدازظهر روز گذشته حریق به شکل کامل مهار شد.
 
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با بیان اینکه ۹۰ هزار هکتار از جنگلهای استان در سردشت واقع شده است، افزود: تجهیز نیروی انسانی و امکانات برای مهار آتش سوزی های هرساله در جنگلهای منطقه امری ضروری است. وی با بیان اینکه هرساله به دلایل طبیعی و عوامل انسانی شاهد آتش سوزی در جنگلها هستیم، گفت: رهاسازی زباله و شیشه در طبیعت توسط گردشگران از علل آتش سوزی ها در طبیعت است.رییس منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت با بیان اینکه بررسی علت این آتش سوزی و برآورد خسارت در دست بررسی است،افزود: در صورتی که عامل انسانی علت آتش سوزی مذکور باشد شناسایی و برخورد می شود.
برچسب ها: آتش سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها